Vio.com
Hotels.comUS$ 99
PricelineUS$ 98
TravelocityUS$ 99
Beoordeeld op 23 oktober 2022

Wij maken vaak gebruik van dit hotel, omdat we met regelmaat vliegen. Dan heerlijk om ontspannen aan een lange vlucht te beginnen na een verblijf in dit hotel.
In de coronaperiode niet geweest, maar gelukkig kon het nu weer! We verheugden ons erop!
Wat een desillusie en we begrijpen er niets van! We kregen van te voren een mail waarin ons het gebruikelijke glas wijn werd beloofd. Dat doen ze al jaren. Ondanks deze belofte, bleek het afgeschaft! Daarom kregen we bonnetjes om iets aan te schaffen in de winkel. Geen uitleg, geen excuus. De kamer was redelijk schoon en goed.
In het restaurant was de bediening ronduit slecht, ongeinteresseerd en het eten vonden we onder de maat! Bovendien veel te duur voor het gebodene! De aanbieding waar we naar vroegen, aanbieding wijn en “ voordeelmenu” bleek er niet te zijn. Toen we afrekenden, stond er een kaartje waar juist deze aanbieding werd aangeboden!
Slordig! Wij slaan van der Valk voortaan over! Het was altijd zo goed!
Wat een teleurstelling!! Jammer!

Datum van verblijf: september 2022
Beoordeeld op 12 oktober 2022

Goedenavond ikben vandaag aangekomen bij van der valk hotel a4 schiphol met mijn dochter van 12 jaar een top suite geboekt voor best wat geld .
Nuloop ik op de gang naar mijn kamer waar de lucht je te gemoed komt van asielzoekers/vluchtelingen

Die hier de rest van de kamers beheren het is vreselijk hier ze stinken kijken je na en ze praren luidruchtig op de gang asovolk .
Van de valk had dit moeten melden op hun site dat ze asielzoekers hier opvangen dan had iknooit geboekt .ben naar ee receptie geweest en gezegt dat ik mijniey veilig voel met me dochter van 12 waar de vluchtelingen rond lopen door het hotel als of wij daadwerkelijk te gast zijn en voor een flink bedrag van 371 euro per nacht moeten betalen en hun vrij zitten sorry van de valk a4 had dit gemeld zonde .
Vriendelijke groet c.verhagen uit haarlem

Kamertip: HOTEL ZIT VOL MET VLUCHTELINGEN /ASSIELZOEKERS
Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 9 oktober 2022 via mobiele applicatie

Vanuit Limburg in deze tijd vanaf Schiphol reizen is een hele onderneming.
We besloten voor deze luxe optie te kiezen: een overnachting voor onze reis
onze auto veilig geparkeerd ‘s morgens heel vroeg het busje.
Wat een heerlijke grote kamer met uitstekend sanitair een aparte douche.
Een ontspannen begin van onze vakantie

Kamertip: Het is een groot hotel, een wandeling naar de kamer! Slecht ter been, geef het aan mogelijk is er een optie dichterbij!
Datum van verblijf: oktober 2022
Beoordeeld op 3 september 2022

Hier onderweg gestopt voor een lunch. Eerste ober was liever overal behalve daar. We kregen de kaart en daar bleef het bij; niet eens de vraag of we al wat wilden drinken (opvallend genoeg werd het de tafel achter ons wel gevraagd!)
Het meisje dat onze tafel overnam was wel heel vriendelijk en enthousiast.
Helaas was de lunch niet de kwaliteit die ik bij Valk gewend ben. Een salade van sla uit een zakje (met stukjes stronk) en halfrijpe tomaten kan echt niet.
Ter compensatie hoefden we onze drankjes niet te betalen.
Toch miste ik het Valk gevoel. Jammer.

Datum van verblijf: augustus 2022
Beoordeeld op 2 september 2022 via mobiele applicatie

Super hotel. Vriendelijke medewerkers, alles goed geregeld. Kamers ruim en mooi. Ideaal voor vertrek op Schiphol, geen lawaaihinder van de luchthaven. Rustig stil modern hotel. Een beetje jammer dat er te weinig stopcontacten zijn langs het bed.

Kamertip: Kort of lang parkeren aanwezig
Datum van verblijf: september 2022