remcof625
Amsterdam, Nederland

Super service!

5,0 van 5 bollen10 apr 2024 beoordeeld
Alleen al voor de service van het personeel verdient dit hotel 5 sterren! In de ochtend moest ik een belangrijk document printen voor een zakelijke afspraak in Amsterdam. De dame bij de receptie heeft mijn dag gered!!! Wat een service!! Ze heeft me bijna een uur geholpen om alles op de juiste manier om te zetten en af te drukken. s Avonds vielen sommige systemen uit, hoewel sommige gasten het niet begrepen en erover klaagden, bleef het personeel beleefd en hielp iedereen aan een goede bon voor declaratie. De kamers zijn schoon, bedden goed en het ontbijt prima.
Datum van verblijf: april 2024
Reistype: Bezocht voor zaken
5,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
5,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Volledig restitueerbaar
4.0 km van IntercityHotel Amsterdam Airport
1.1 km van IntercityHotel Amsterdam Airport
Meer hotels in Hoofddorp bekijken
Beoordeeld op 28 februari 2024

Echt heerlijk geslapen en echt een goed matras en kussens. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen top. En ook een leuke uitstraling en styling heeft het hotel. Echt een aanrader vind wel dat je veel tekst moet schrijven van tripadvisor dat is minder had het bijna opgegeven om de recensie te schrijven.

Datum van verblijf: februari 2024
Reistype: Reisde voor zaken
Bedank Claudia Lago Co... L
Beoordeeld op 30 december 2023 via mobiele applicatie

Hotel ligt op loopafstand van station Hoofddorp en is ook goed met de bus te bereiken. Parkeren (betaald) kan op de open parkeerplaats naast het hotel. Hotel is bijna twee jaar oud en alles is netjes verzorgd. Kamers zijn ruim en bedden liggen heerlijk. Ontbijt kwaliteit is wisselend (roerei smaakte naar niets). Ook zijn er maar weinig medewerker die de Nederlandse taal beheersen. Goed uitvalsbasis voor bezoek aan Haarlem en Amsterdam.

Datum van verblijf: december 2023
Beoordeeld op 19 november 2023

We hebben voor het eerst in Intercity Hotel Amsterdam airport verbleven met 2 volwassenen en 3 kinderen van 14, 11 en 9 jaar oud. Het verblijf was geweldig! We werden heel vriendelijk ontvangen bij de receptie. Bij aankomst stond op de kamer als welkom wat snoepjes klaar voor de kinderen. Heel erg leuk! We hadden 2 naast elkaar gelegen kamers met een tussendeur in de kamer, zodat je niet over de gang hoeft als je van de ene naar de andere kamer gaat. Ideaal voor een verblijf met 3 kinderen. De kamers waren ruim, schoon en hadden een fijne badkamer en heerlijke krachtige regendouche. We hebben in de avond in het restaurant heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en attent. Voor de kinderen voldoende keuze. Onze kinderen kozen voor de hamburger en de pizza. Waren beide heerlijk. Onze hoofdgerechten waren ook heel lekker. De dinerkaart is sowieso heel leuk met ruime keuze. Volgende ochtend genoten van het ontbijt. Ook heer veel keuze en een mooi en net ontbijtbuffet. Onze kinderen vonden de pancakes op het ontbijt geweldig! De lobby en restaurant is gezellig met leuke zitjes en banken waar je je even kan terug trekken om te ontspannen of wat te eten. Wij hebben hier voorafgaand aan het diner gezellig een borrel gedronken met nachos met de zn vijven waarna we aan tafel zijn gegaan. Verder is er een gym waar onze oudste dochter gebruik van heeft gemaakt en ook een sauna. Parkeerplek direct naast het hotel. Zeer zeker een aanrader om te verblijven. Bedankt Intercity Hotel Amsterdam Airport voor een top verblijf!

Datum van verblijf: november 2023
Dewi Oonk, Guest Services / Front Office van IntercityHotel Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 november 2023

Geachte Stoffelv,

Hartelijk dank voor uw reactie en wij zijn verheugd te vernemen dat u en uw familie genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.
Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groet
Team IntercityHotel Amsterdam Airport

Beoordeeld op 22 juli 2023

Op 7 juli werd onze vlucht naar Tunesië geannuleerd bij Tui . Via Tui kregen we een overnachting met een groot gedeelte van de mensen op onze vlucht in dit geweldige hotel. Wat hebben deze mensen ons fijn opgevangen en wat hebben ze hard gewerkt om ons allemaal van eten te voorzien . Kortom super ontvangen door het fijne personeel heerlijk gegeten en uitstekend geslapen op onze schone kamer . Nogmaals bedankt voor jullie goede service

Datum van verblijf: juli 2023
Beoordeeld op 1 juli 2023

Ontvangst is prima, kamers ruim en mooi verzorgd. Sauna, hammam aanwezig en prima verzorgd. De bar en restaurant zijn mooi ingericht met de nodige privacy. Minpuntje is de dure parking gelegen aan het hotel zelf, moet toch een service zijn naar de klanten toe. Je hebt ook geen mogelijkheid om ergens anders te parkeren.

Kamertip: Inrit via industrieterrein
Datum van verblijf: juni 2023