M B

Voor herhaling

4,0 van 5 bollen14 mei 2024 beoordeeld
Fijn hotel, mooie kamer met keukentje. Hadden een upgrade, erg leuke verrassing.Vriendelijke mensen overal. Lunch was ok, geen bijzondere keuken. Moesten lang wachten voordat er iemand kwam.
Met betaling ging het niet goed, mijn broer betaalde van zijn visa en bij mijn visa alsnog afgehaald. Gebeld en ze gingen het oplossen. De manager ging ernaar kijken. Daar wacht ik nu op….. Is kort geleden maar hoop dat ik niet mijn eten etc twee keer betaal.
Datum van verblijf: mei 2024
Reistype: Bezocht met vrienden
4,0 van 5 bollenPrijs/kwaliteit
4,0 van 5 bollenKamers
4,0 van 5 bollenLocatie
4,0 van 5 bollenHygiëne
3,0 van 5 bollenService
4,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 16 mei 2024
Beste R9757GEmb,
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf en onze voorzieningen. Onze excuses voor het wachten tijdens de lunch en het betalingsprobleem. We nemen deze zaken serieus en werken eraan om ze op te lossen. Uw feedback helpt ons te verbeteren en we kijken ernaar uit u in de toekomst weer te mogen verwelkomen voor een aangenaam verblijf.
3.8 km van Courtyard Amsterdam Airport
  • Trip.com
4.3 km van Courtyard Amsterdam Airport
Meer hotels in Hoofddorp bekijken
Beoordeeld op 19 februari 2024 via mobiele applicatie

Via Luxery aanbieding genomen voor twee nachten met ontbijt en een x diner. Kamer was netjes en het ontbijt ook erg goed. Met het diner werden we al verplaatst !! Naar de andere kant van de zaal, god mag weten waarom. Het was net of we 2e keus waren. Maar het diner was wel zo waardeloos dat ik het iedereen zal afraden daar te gaan dineren. Weinig keus met het voorgerecht en de bestelde soep was extreem zout, dus niet te eten. Hoofdgerecht vis genomen ( ook hier weinig keus ) en deze was heel erg droog. Nagerecht was net aan te eten. Iets anders bestellen kon niet, patatjes bijbestellen kon ook niet. Dus al met al was onze trouwdag in het water gevallen. De bediening was uitermate vriendelijk en leefden wel met ons mee toen wij het hele verhaal vertelde, maar daar schoten wij niets mee op. Dus jammer van deze slechte ervaring.😭😭😡😡

Datum van verblijf: februari 2024
Martijn Beekhuis, Owner van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2024

Beste Sjon,
Bedankt voor uw keuze voor een verblijf in het Courtyard Amsterdam Airport en voor het geven van uw eerlijke feedback over het gasttevredenheidsonderzoek.
Het bieden van het hoogste niveau van gastvrijheid is onze eerste prioriteit en we bieden onze oprechte excuses aan voor het niet voldoen aan uw verwachtingen. Als leermoment hebben we uw feedback gedeeld met het juiste hotelteam om ervoor te zorgen dat de nodige richtlijnen aanwezig zijn om problemen in de toekomst te voorkomen.
Nogmaals bedankt voor uw gewaardeerde feedback en we hopen u weer van dienst te zijn wanneer uw reizen u terugbrengen naar Hoofddorp.
Met vriendelijke groeten
Martijn Beekhuis General Manager

Beoordeeld op 12 november 2023 via mobiele applicatie

Super mooie kamers en faciliteiten.
Ook de brasserie is erg gezellig. En het personeel is super vriendelijk en service gericht. Jammer dat het restaurant last heeft van muizen. Deze lopen tijdens het eten rond onder de tafels. Hier mogen ze echt wel wat aan doen.

Datum van verblijf: oktober 2023
Reistype: Reisde alleen
Martijn Beekhuis, Owner van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2023

Beste Rudie L,
Groeten van het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport en bedankt voor uw kostbare tijd voor het schrijven van deze recensie. Mijn oprechte excuses voor de service dit is zeker geen weerspiegeling van de service die wij nastreven. Toch hopen we u in de nabije toekomst weer te zien in ons hotel.

Beoordeeld op 20 september 2023 via mobiele applicatie

Dit is een fantastisch hotel. Vriendelijke staf. Zeer ruime kamer en badkamer. Heerlijk ontbijt. In een half uur fiets je naar de prachtige stad Haarlem. We hebben ook een prachtige fietstocht gemaakt door de duinen met onze elektrische fiets.

Kamertip: Neem een arrangement met ontbijt. Het ontbijt is fantastisch maar ook prijzig.
Datum van verblijf: september 2023
Martijn Beekhuis, Owner van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2023

Beste gast,
Groeten van het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport Hotel. Wauw, heel erg bedankt voor je geweldige score. We zijn verheugd te lezen dat u zo'n aangenaam verblijf bij ons heeft gehad en we kijken ernaar uit u snel weer te zien.

Beoordeeld op 30 augustus 2023

Vandaag bij dit hotel geweest. Aan de front Office gevraagd voor leuke tips in de omgeving. Gulia stelde voor om naar de Cruquius stoomgemaal te gaan. Met de 20% korting coupon van het hotel was dit zeer aantrekkelijk. Heel indrukwekkend de grootste stoommachine ter wereld. En goede uitleg over de machine in het Nederlands of Engels. Dit is waarom ik altijd graag terug kom in dit hotel. Leuke tips en meedenken.

Datum van verblijf: augustus 2023
  • Reistype: Reisde voor zaken
Martijn Beekhuis, Owner van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2023

Beste W3390SBjanv,

Beoordeeld op 20 augustus 2023 via mobiele applicatie

Kamer niet groot maar wel comfortabel, fijne douche. Volkomen geluiddicht. Vlot in- en uitchecken. Vriendelijk personeel. Ontbijt prima (al zou een vers gebakken ei, een omelet e.d. welkom zijn en bij de prijsklasse passen) maar de ruimte is te klein voor het aantal gasten. Je zit heel erg dicht bij elkaar en het is onrustig met alle lopende mensen. Gelukkig was het goed weer en konden we buiten ontbijten. Gunstige ligging t.o.v. Schiphol, de zee en de stad.

Datum van verblijf: augustus 2023
Martijn Beekhuis, Owner van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 augustus 2023

Beste Gamertreistgraag,