Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
2 personen bekijken dit hotel
Leg de laagste prijs van deze websites vast
Booking.com
US$ 219
Aanbieding bekijken
Expedia.comUS$ 225
Hotels.comUS$ 225
TravelocityUS$ 225
PricelineUS$ 219
eDreamsUS$ 219
Agoda.comUS$ 233
alle 13 aanbiedingen bekijken
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (677)
Beoordelingen filteren
677 resultaten
Waardering van reizigers
232
265
109
41
30
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
232
265
109
41
30
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
9 - 14 van 677 beoordelingen
Beoordeeld op 6 juli 2021

Wij hebben een super verblijf gehad , bij de receptie waren ze erg attent ik was jarig op de dag van aankomst en werd gelijk gefeliciteerd door het meisje aan de receptie.
Toen kwamen we op de kamer en deze was versierd met slingers en ballonnen en een kaart van het personeel van het hotel. De kamer was prachtig en alles zag er verzorgd en schoon uit ook de badkamer . Het ontbijt was elke dag top en goed verzorgd zoveel keus heb je thuis niet . De lounge en bar zien er gezellig en sfeervol uit. Ook de barkeeper is een erg aardige jongeman. Het de ligging is super centraal we hebben ook nog gebruik gemaakt van de mountainbikes en zijn lekker naar Zandvoort en Bloemendaal gefietst. En we hebben gebruik gemaakt van het Braziliaanse buffet bij de buren ook dit was erg lekker en goed.Dit hotel is echt zijn 4 sterren waard.

Kamertip: Wij hadden een kamer opde vijfde verdieping, en hebben geen geluidsoverlast ervaren
Datum van verblijf: juli 2021
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Robert v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 januari 2021

Ik had mijn vorige verblijf wat problemen met het verbinden van mijn telefoon op het beeldscherm. ik werd gelijk geassisteerd door de frontoffice supervisor Kawtar, zij was erg vriendelijk en behulpzaam. wij komen zeker nog eens terug

Datum van verblijf: januari 2021
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Sam-VGiesen01
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Martijn Beekhuis, General Manager van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 februari 2021
Google-vertaling

Dear Sam,

On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Courtyard Amsterdam Airport.

It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests.

Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us.

Sincerely,
Martijn Beekhuis
General Manager
Courtyard By Marriott Amsterdam Airport
Martijn.Beekhuis@claus.nl
+31 (0)23 556 90 11

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 december 2020 via mobiele applicatie

Ter voorbereiding van mijn weekend trip in Nederland. Even lekker ontspannen bij mijn begin overnachtingsplaats bij Courtyard Schiphol. Rustig gelegen in Hoofddorp, vlak bij toegangswegen provinciale en snelweg. Vriendelijke receptie helpt u met check-in en uw vragen. Heerlijke comfortabele kamer.

Datum van verblijf: december 2020
Reistype: Reisde alleen
2  Bedank Animefan1980
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Martijn Beekhuis, General Manager van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2020
Google-vertaling

Dear Sir/Madam,


On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Courtyard Amsterdam Airport.

It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests.

Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us.


Sincerely,
Martijn Beekhuis
General Manager
Courtyard By Marriott Amsterdam Airport
Martijn.Beekhuis@claus.nl
+31 (0)23 556 90 11

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 augustus 2020

Wij boekten dit hotel voor 2 nachten met een upgrade naar de Nieuwe Comfort King kamer. We sliepen erg slecht op een bobbelig bed en beklaagde ons over het bed bij de receptie de volgende ochtend. Daar werd zeer verbaasd gereageerd en ons werd toegezegd dat er iemand naar zou kijken. De volgende nacht echter precies hetzelfde, ik deed bijna geen oog dicht. Toen ik de volgende ochtend de lakens er af trok bleek het bed te bestaan uit een dik hard matras met een topper. Die topper was echter volkomen gaar en op sommige plekken volledig doorgelegen en slechts millimeters dik. Toen ik me daarover beklaagde bij het uitchecken werd ik ongeveer uitgelachen door een van de medewerkers, waarna er een bijzonder naar conflict ontstond.
Ik adviseer dit hotel absoluut te vermijden.

Datum van verblijf: augustus 2020
Bedank PeterK114
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Martijn Beekhuis, General Manager van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2020

Goedemorgen PeterK114,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback naar aanleiding van uw recente verblijf bij ons in het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport Hotel. Het spijt me enorm te vernemen dat u geen comfortabel verblijf bij ons heeft gehad, mede door de bedding. Naar aanleiding van uw eerste feedback heeft ons Housekeeping team zowel de topper als het matras van uw bed omgedraaid, het spijt me nogmaals te lezen dat dit helaas geen verandering voor u gegeven heeft. Wellicht hadden we u beter van kamer kunnen laten wisselen, mijn welgemeende excuses dat u deze optie niet geboden is, alhoewel de bedding in alle kamers van dezelfde stijl is.

PeterK114, we nemen uw feedback enorm serieus, dank u wel voor het delen en ik kan u verzekeren dat ik dit verder met mijn team zal oppakken, bespreken ter verbetering.

Met vriendelijke groeten,
Martijn Beekhuis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 augustus 2020 via mobiele applicatie

Een 3 daags arrangement gehad in dit hotel. Kamers zijn prima; mooi, ruim en schoon. Pluspunt een koelkastje en koffie/thee apparaat. Leuke fiets omgeving richting strand. Receptie personeel zeer vriendelijk. Restaurant is erg duur; zeker het drinken (5 euro voor een tapbiertje...) ontbijt qua broodjes echt zéér minimaal. Om 9u waren de harde broodjes al op, en werd niet meer bijgevuld. Mondkapje voor gasten is verplicht bij het ontbijt maar hield lang niet iedereen zich aan, werd ook niks van gezegd door personeel. Tip voor een lekkere hamburger; ga naar Beef en Burgers in Cruquius. Ligt op de weg richting Heemstede. Leuk restaurant, gastvrij personeel en heerlijk eten!

Datum van verblijf: augustus 2020
Reistype: Reisde met een partner
Bedank EvelineB1982
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Martijn Beekhuis, General Manager van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 augustus 2020

Beste EvelineB1982,

Heel hartelijk dank voor uw genomen tijd om een review te plaatsen over uw recente verblijf bij ons in het Courtyard by Marriott Amsterdam Airport Hotel. We zijn enorm verheugd te lezen dat u van de comfortabele kamer heeft genoten en uiteraard ook de omgeving heeft ontdekt. Het spijt me te lezen dat u de prijzen van ons restaurant aan de hogere kant vind. Onze F&B Manager doet een jaarlijkse check langs onze concurrerende hotels in de omgeving om de prijzen te vergelijken. Uw feedback betreffende het ontbijtbuffet heb ik besproken met mijn F&B manager als verbeterpunt en onze excuses voor het ongemak.
We kijken ernaar uit u wederom te mogen verwelkomen in ons hotel en nogmaals dank voor het delen van uw feedback.
Met vriendelijke groeten,
Martijn Beekhuis

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken