Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (645)
Beoordelingen filteren
645 resultaten
Waardering van reizigers
208
259
109
40
29
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
208
259
109
40
29
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
5 - 10 van 645 beoordelingen
Beoordeeld op 25 december 2019 via mobiele applicatie

Pre-kerst feest in Courtyard Marriot Amsterdam Airport. Een te gek hotel goede service aardig personeel. Zeker bij de check in en een van de medewerkers waarbij mevrouw "Nadine" uitstekende service verleende. Waarbij het ondanks alles van het standaard wat courtyard Kan bieden. Dit voelde alsof dit 5 sterren service was. Omdat ik zelf een ambassador elite Marriot Bonvoy member Ben. Maar ook voor niet members is dit een aanrader om wel member te worden en vaker naar dit specifieke hotel te komen voor de uitstekende service en vriendelijk heid.

Datum van verblijf: december 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank wesleymi
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AmsterdamCourtyard, General Manager van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2019
Google-vertaling

Dear wesleymi,

We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Hoofddorp. It was truly a pleasure to serve you.

We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you.

Thank you for staying at the Courtyard Amsterdam Airport and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Hoofddorp.

Sincerely,
Martijn Beekhuis

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 november 2019 via mobiele applicatie

Via reisbureau dit hotel in de buurt van Schiphol geboekt.
Via de gratis shuttlebus zeer snel naar het hotel gebracht.

Vlotte check-in en direct de shuttle voor de ochtend nadien geregeld.
Ik had een zeer grote kamer op de 6de verdieping, met 2 grote bedden voorzien van zeer goede matrassen en voldoende kussens. Grote badkamer met zowel douche als ligbad.
In de bar/brasserie heb ik de ‘savonds lekker gegeten.
Het ontbijt was mooi gepresenteerd en lekker.

Prijs/ kwaliteit was heel goed!

Een aangename start van mijn reis met Sawadee!

Datum van verblijf: november 2019
Reistype: Reisde alleen
Bedank nico_vergaelen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AmsterdamCourtyard, General Manager van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2019
Google-vertaling

Dear nico_vergaelen,

We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Hoofddorp. It was truly a pleasure to serve you.

We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you.

Thank you for staying at the Courtyard Amsterdam Airport and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Hoofddorp.

Sincerely,
Martijn Beekhuis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 november 2019

Een heel leuke locatie op een heel druk stukje Nederland. Vlakbij het Haarlemmermeerse bos. Hebben hier heerlijk gegeten en bediening op hoog niveau. Goed dat je je auto op eigen terrein kan zetten en dat er verschillende uitspanning in de onmiddellijke omgeving zijn.

Datum van verblijf: november 2019
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Bas F
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AmsterdamCourtyard, General Manager van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 december 2019
Google-vertaling

Dear Bas F,

We are delighted to have been your chosen hotel during your recent stay in Hoofddorp. It was truly a pleasure to serve you.

We appreciate your business and value your honest feedback. Your comments have been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver exceptional service to guests like you.

Thank you for staying at the Courtyard Amsterdam Airport and we hope you choose to create more memories with us whenever your travels bring you back to Hoofddorp.

Sincerely,
Martijn Beekhuis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 augustus 2019

we zijn daar naar hotel courtyard marriot schiphol geweest de kamers zijn ok maar moet steeds opletten als men reserveert bij mail, ik had gevraagd dubbel bed kammer en bij incheck was het een 1 bed, na paar keren nakijken van men email toch gegeven wat ik gevraagd heb, maar er is spijtig iets gebeurt tijdens de nacht en dat is dat er een diepe deuk in de wagen portier is geweest , ze hebben mij gezegt ze gaan mij contakteren maar tot nu toe niets na bijna 2 maanden dus ben ik zeer ontevreden over deze , en zeg teggen de mensen let op waar u wagen parkeert want het is daar niet veilig

Datum van verblijf: juli 2019
    • Locatie
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Alain R
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AmsterdamCourtyard, General Manager van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Alain R,

Thank you for taking the time to share your valuable feedback. My name is Martijn Beekhuis and I am the General Manager at the Courtyard Amsterdam Airport. It has come to my attention that the service you received during your recent stay did not meet your expectations. For this, I sincerely apologize.

The experience you described is not characteristic of the level of service our associates strive to provide. I would love the opportunity to hear more about your recent stay in an effort to prevent this issue from occurring in the future.

Please let me know the best contact number and time to reach you, or feel free to contact me via phone anytime at +31(0)23 556 90 21. I look forward to speaking with you in order to restore your confidence in the Courtyard Amsterdam Airport.

Sincerely,
Martijn Beekhuis
General Manager
Courtyard by Marriott Amsterdam Airport
martijn.beekhuis@claus.nl
+31(0)23 556 90 21

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit is een hotel waarbij over alles goed is nagedacht. De kamers zijn ruim en schoon. Het bed is prima. De badkamer is ruim en was schoon. Een puntje van aandacht was bij ons het ontbijt. Er zou beter opgelet kunnen worden of er moet worden aangevuld.

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Kevin_Faas
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
AmsterdamCourtyard, General Manager van Courtyard Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Kevin Faas,

Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

Kind regards,
Martijn Beekhuis
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken