29 maart 2018 beoordeeld

Na eerder hier een zeer teleurstellend verblijf te hebben gehad, toch opnieuw een overnachting geboekt voor twee kamers met toegang tot de Club Lounge. Prima hotelkamer, we hadden alles wat we nodig hadden. De Club Lounge was dit keer wel bemand, het was druk maar gezellig, en zeker veel beter georganiseerd dan de laatste keer.
Helaas, toch weer ging het mis bij het uitchecken.
Bij de boeking kregen we per email de bevestiging dat er bij de receptie bij het uitchecken 4 ontbijtboxen klaar zouden staan, we hebben doorgegeven bij de boeking dat we al de eerste bus (vertrekt om 05.40 uur) moesten nemen, de ontbijtruimte zou rond die tijd nog niet geopend zijn voor ontbijt.
Bij het uitchecken kregen we echter te horen dat ontbijt er pas na 7 uur was. Ook dit keer weer geen ontbijt voor ons bij Crowne Plaza Schiphol, helaas zonder de toegezegde ontbijtboxen zijn we hongerig moeten vertrekken om onze vlucht te halen.

• Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een weekendje Amsterdam was CP een goede uitvalsbasis. Zeer vriendelijk en behulpzaam onthaal, lekker en uitgebreid ontbijten, parking ondergronds (vraag weekendtarief) en met de tram op 15’ in het centrum (24u tickets ideaal)

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
HolidayInnAmsterdam, General Manager van Crowne Plaza Amsterdam - Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 februari 2018

Beste Yves S,

Vriendelijk bedankt voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaatsen. Ondanks dat het echt een super mooie review is en wij deze natuurlijk altijd zeer waarderen, denk ik dat deze review voor ons collega hotel bedoeld is.
Ons hotel bevindt zich in de buurt van de luchthaven en heeft geen tram mogelijkheid tot het centrum van Amsterdam.

Wij vinden het geweldig dat u een top weekend in Amsterdam heeft gehad en wie weet krijgen wij in de toekomst ook de kans om u te mogen verwelkomen in ons hotel!

8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn hotel; voor een nachtje bezocht voor een vroege vlucht vanaf Schiphol. Gratis shuttle gebruikt.
De kamer was van alle gemakken voorzien. Leuke extraatjes als badjas, koffie/thee voorzieningen, geurtjes om beter te slapen, etc. We hadden roomservice besteld en het eten was echt heerlijk. Goede prijs kwaliteit verhouding.
Kom hier zeker nog een keer terug!

Verbleef: april 2017, reisde met familie
HolidayInnAmsterdam, General Manager van Crowne Plaza Amsterdam - Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Beste Iguanakorsou,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review op TripAdvisor. Wij zijn erg blij te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons. Uw complimenten worden zeer gewaardeerd. Wij danken u voor uw verblijf en kijken ernaar uit om nogmaals te mogen verwelkomen.

Met hartelijke groet,

5 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie kamer, maar verouderde badkamer. Goede bedden. 15 min van Schiphol, 20 min te voet naar centrum Hoofddorp. Heel uitgebreid ontbijt, maar op zaterdag slechts vanaf 7u (dacht dat op website 6u30 stond).

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
HolidayInnAmsterdam, General Manager van Crowne Plaza Amsterdam - Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017

Beste Joachim D,

Hartelijk dank voor het schrijven van een review op TripAdvisor. Wij zijn erg blij te lezen dat u een fijn verblijf heeft gehad bij ons. Uw complimenten over het onbijt worden zeer gewaardeerd. Wij danken u voor uw verblijf en kijken ernaar uit om nogmaals te mogen verwelkomen.

Met hartelijke groet,

5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Was tijdje geleden dat ik hier was, maar nu weet ik weer waarom. In de kamer hangt muffe geur en er is geen raam dat open kan. Enkel een lawaaierige airco.
In principe goed uitgerust met nespresso automaat, voldoende stopcontacten, groot bed en sofaatje maar alles is wat oud en toe aan een make-over. Badkamer heeft toilet waar het kalk niet meer afgaat en er dus vies uitziet. Badkraan is stroef en oud bad met douchegordijn. Allemaal ok als de prijs dan veel lager zou zijn als de nieuwe goedkopere hotels in de buurt, maar dat is het dus niet.

Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
HolidayInnAmsterdam, General Manager van Crowne Plaza Amsterdam - Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 juli 2017

Beste Monika N,

Vriendelijk bedankt voor uw review op Tripadvisor. Het is erg jammer om te lezen dat uw verblijf niet geheel naar wens is geweest en niet voldeed aan uw verwachtingen. Wij waarderen uw feedback en hopen dat u evengoed een comfortabel verblijf bij ons heeft gehad. Wij hopen dat u ons in de toekomst nogmaals een kans wilt geven om u te laten zien dat wij u een uitstekende service kunnen bieden en dan zorgen wij ervoor dat u verblijft in een van onze nieuwe pas gerenoveerde kamers.

sales.amsterdam@lhmeu.com