NH Amsterdam Schiphol Airport(Hoofddorp)
  • Zwembad
Hyatt Place Amsterdam Schiphol Airport(Hoofddorp)
Hyatt.com
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 147 per nacht.

CrownePlaza.com
Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 132 per nacht.

Hotel De Beurs(Hoofddorp)
  • Inclusief ontbijt
2 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prettig hotel om in te verblijven. Parkeren iet wat omslachtig en prijzig. Receptie vriendelijke en aardig, kamer mooi en van alles voorzien. Koffie, kluisje en makkelijke WiFi.
Hotel is volgens mij recentelijk gerenoveerd.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
GM_HI_Express_AMSAS, General Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 april 2018

Beste heer/mevrouw,

Vriendelijk dank voor uw hartelijke feedback betreffende uw verblijf bij ons.

Fijn dat u over het algemeen een tevreden verblijf heeft gehad. We zien u dan ook graag nog een keer terug.

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gebruik gemaakt van dit hotel met vriendelijk personeel en mooie schone kamers. Ik gebruik dit hotel vaker als ik vroeg in de morgen moet vliegen. Parkeren kost 15€ per nacht maar is wel lekker voor de deur. Er gaat een gratis shuttle bus naar Schiphol maar die komt te laat als je voor 8 uur moet vliegen. Vanaf 6 uur in de morgen is er een gratis ontbijt buffet. Je bent vanuit het hotel in 10 minuten op Schiphol. Kortom prima hotel met gratis wifi en ontbijt met behulpzaam en vriendelijk personeel.

Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
GM_HI_Express_AMSAS, Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 maart 2018

Beste Stefan,

Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback betreft uw verblijf bij ons. Fijn dat u zo tevreden bent over de services en faciliteiten van het hotel.

We zien u graag nog een keer terug.

19 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Parkeer garage inrijden blijft gedoe. Eigenlijk alle procedures. Pluspunt : eindelijk komen we erachter dat vanaf de receptie op telefonisch verzoek de kampertemperatuur wel degelijk hoger dan 18 graden Celsius kan worden gezet. Ontbijt in orde zoals normaal en voldoende niet zo rijk als een regular holiday inn. Shuttle bus is aangenaam naar vliegveld ook met aandoen andere hotels. Geen vervelende A4/A9 toestanden dan met peperdure P3 parking. Rechtvaardigt nachtje in holiday inn ook als je ontbijtpakket meekrijgt voor vroege check in. Winkelcentrum lekker dichtbij op loopafstand.

Verbleef: december 2017, reisde met vrienden
GM_HI_Express_AMSAS, General Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2017

Beste reiziger,

Vriendelijk dank voor het delen van uw mening betreffende uw verblijf bij ons.

Uw feedback is van grote waarde voor andere reizigers.

We hopen u snel weer te mogen verwelkomen.

11 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer is netjes. Geen tv ivm de sneeuw. Dat is overmacht. Om 1900 uur naar beneden om wat te eten. Er staat 1 man die zich rot rent met drankjes en weten. Toch niet snel genoeg... eten is koud en super vet. We geven dat aan bij de receptie..ohhhh... zal ik de rekening op uw kamernummer zetten... slechte service na zo'n bar slecht diner... hadden wel wat anders verwacht. Zeker geen aanrader qua eten en afhandeling.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
GM_HI_Express_AMSAS, General Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 december 2017

Dear Sir/madam,

Thank you so much for sharing your feedback with us. This gives us clear information about the services and facilities you are satisfied and not-satisfied about.

Our sincere apologies for the fact that the dinner service did not meet your expectations. We regret the fact that you did not have a nice meal with excellent service. Once again our apologies.

We hope you give us another chance by visiting us again.

With warm regards,

18 oktober 2017 beoordeeld

Kamers zijn zeer net en schoon. Ontbijtbuffet is gratis en bijzonder uitgebreid. Parkeren niet gratis, maar wel voldoende ruimte beschikbaar. Restaurant levert eenvoudige gerechten van goede kwaliteit.

• Verbleef: oktober 2017, reisde voor zaken
GM_HI_Express_AMSAS, General Manager van Holiday Inn Express Amsterdam-Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 oktober 2017

Beste heer/mevrouw van Lee,

Hartelijk dank voor het delen van uw feedback betreffende uw verblijf bij ons.

We zien u graag nog een keer terug.