“Gemiddeld”
Beoordeling van De Beren Hoofddorp

De Beren Hoofddorp
Geclassificeerd als nr. 70 van 125 Restaurants in Hoofddorp
30 mei 2018 beoordeeld

Zonder reservering binnengelopen bij De Beren. Blij dat er eindelijk een restaurant in het cultuurgebouw zit. Aangezien je toch geen culinaire hoogstandjes verwacht, voor het 3-gangen menu gegaan. Het is een makkelijke hap voor een redelijke prijs. Bediening deed zijn best en drankjes en voorgerechten kwamen vlot. Op hoofdgerecht redelijk lang moeten wachten. Ik denk dat ik de Snickerstaart het lekkerst vond. Alleen jammer dat net bij ons de kletskoppen tijdelijk op waren. WC's en prullenbakken moeten echt beter schoongemaakt worden.

28 mei 2018 beoordeeld

Gewoon voor even gezellig maar niet gepland uiteten. Gezellige bedieningh en een leuke wisselende kaart. Geen culinaire hoogstandjes maar daar is de prijs ook naar.
Goede kwaliteit en goed eten.

27 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Broodje kaas en een tostie ham kaas.daar was niets mis mee,maar om daar een uur over te doen voordat je het op je tafel krijgt is natuurlijk niet erg klantvriendelijk.
En dan ook geen excuus of een drankje gratis.niet netjes.eerste en laatste keer dat we daar geweest zijn.

16 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede prijs kwaliteit, goede parkeergelegenheid en menu mogelijkheid. Ook buiten het menu van 19,95 voor een 3 gangen diner wat ruim voldoende is, en ruim voldoende keus, kun je de kaart breder gebruiken. We hebben alles geproefd wat we besteld e bij elkaar en alles was lekker, klein kritiekpuntje, de taartjes bij het dessert, cheesecake en brownie waren ietsje droog alsof ze al even stonden te wachten.
Verder echt prima. Mooi af te stemmen met je bezoek aan het theater of andere gelegenheid.

11 maart 2018 beoordeeld

Gisteren voor het eerst en laatst gegeten bij de Beeren. Gezelschap van 6. Omdat er een klein kind bij was, vroeg gereserveerd, vanwege dit tijdstip niet druk. Leuke entourage, niet echt schoon; tafel smoezelig, resten rauwkost op de stoel. Serveerster zag het ook, maar liet het maar zo. Heb het zelf opgeruimd, bah!

Bediening traag en niet professioneel. Om alles moet je vragen; het drinken, de menukaart, of je mag bestellen, zelfs tot tweemaal om bestek en servetten. De glazen gevuld houden lukt helaas niet. Alles gaat even traag en met zeer weinig interesse. Wel veel interesse in elkaar, men loopt continue langs met lege handen, ruimt de tafel niet af etc. Ook de bedrijfsleider ontplooit verder geen activiteiten.

Het eten was, op een paar kleinigheden na, redelijk goed. Helaas bleek de bestelde gepofte aardappel met kruidenboter niet te bestaan? Tot een dessert is het niet gekomen, omdat we al ruim twee uur binnen waren, hetgeen al lang is voor een kind van 4 jaar. Aangesproken op de lange wachttijden; 'ja meneer, het was druk'! Druk?, ja met elkaar, maar niet met gasten. Kortom, zeer slechte ervaring. Daarnaast te duur voor deze kwaliteit.

Reizigers die De Beren Hoofddorp bekeken, bekeken ook

Aalsmeer, Noord-Holland

Hoofddorp, Haarlemmermeer

In De Beren Hoofddorp geweest? Deel je ervaringen!