“Kinderfeest in de Inca room”
Beoordeling van Escape World Hoofddorp

Escape World Hoofddorp
Geclassificeerd als nr. 2 van 15 dingen om te doen in Hoofddorp
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
Beschrijving eigenaar: Escape World is een spannende escape-the-room avontuur voor groepen van 2 tot 16 personen. Jij en je team beleven een volledig met actie en multi-zintuiglijke tocht beleven door de oude of recente geschiedenis in een tijdsbestek van een uur. Probeer het mysterieuze puzzelstuk te vinden of de kluis te kraken, anders zul je voor eeuwig het daglicht niet meer zien. Het is een geweldige ervaring, waarin de uitdaging altijd op de loer ligt. WAAROM ESCAPE WORLD HOOFDDORP? 2 unieke escape rooms met voor 2 tot 17 spelers Geen normale escape rooms, maar meeslepende break-in rooms met de gaafste mechanische & electronische puzzels! Open van 12:30 uur tot 23:00 uur Geweldige ervaring voor vrienden, families en bedrijven! Hét teamuitje voor bedrijven!
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen, Toiletten, Kluisjes / opslag
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren met 6 jongens van 11-12 jaar en ze hebben genoten van een uur spanning! (Erg leuk om als ouder te zien hoe ze eruit proberen te komen, er mag 1 ouder mee naar binnen). Erg vriendelijk personeel, goede uitleg, als de kinderen het even niet meer wisten kregen ze een hint en konden ze weer enthousiast verder. Hele leuke en originele puzzels, mooie vormgeving en spannend!! Reuze trots dat ze er op tijd uit waren. Super geslaagd feest, zeker in combinatie met bowlen en eten in hetzelfde gebouw!

25 maart 2018 beoordeeld

Inca dome gedaan. Was niet te ingewikkeld, heeft ook twee sterren. Net leuk genoeg om binnen de tijd buiten te komen.
Hints sloten niet altijd aan bij de behoeften, maar is uiteindelijk dus goedgekomen.

m_pouw, Social Media Manager van Escape World Hoofddorp, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 maart 2018

Bedankt voor je beoordeling!

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Escape World Hoofddorp zit nu meer 1 jaar in Claus Partyhouse. Ze hebben nu meerdere kamers in verschillende moeilijkheidsgraden. Leuk uitje voor iedereen.

26 februari 2018 beoordeeld

Erg leuk opgezet! Spanning en sensatie want de tijd tikt sneller dan je denkt.
Aanrader om met meerdere personen te doen, gezien de moeilijkheid.

Bekijk meer beoordelingen
24 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond de escape room echt super leuk! We hadden twee escape rooms gedaan en ik vond ze allebei heel leuk, de Inca’s waren heel leuk. Ik vond de casino persoonlijk leuk omdat die wat uitdagender was. We waren daar echt lang bezig en het draaide echt ok teamwork dus het is erg leuk om met je vrienden, collega’s, familieleden te doen!! Er is ook een vervolg van het casino dus die wil erg graag doen.

Reizigers die Escape World Hoofddorp bekeken, bekeken ook

Hoofddorp, Haarlemmermeer

In Escape World Hoofddorp geweest? Deel je ervaringen!