“Kleine kaart”

Restaurant Chiparus (by Fletcher)
Een tafel reserveren
zo 20-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 10 van 60 Restaurants in Leidschendam
Keukens: Frans, Internationaal
Beschrijving: Het restaurant van Fletcher Hotel-Restaurant Leidschendam-Den Haag is vernoemd naar een van de beroemdste beeldhouwers van de art deco die vooral kleinschalige beelden van brons en ivoor maakte. De naam van deze beeldhouwer was Demetre Chiparus en een aantal beelden van hem is in het restaurant te vinden. U bent elke dag welkom voor een lunch of diner, die de chef-kok en zijn keukenbrigade met passie voor u bereiden.
5 weken geleden beoordeeld

Wij verbleven in het hotel en hadden in ons arrangement een hoofdschotel, deze smaakte prima ,wij gebruikten ook de lunch in het restaurant .

Datum van bezoek: september 2019

13 september 2019 beoordeeld

Het ontbijt was super! (3x ontbeten). Alles was aanwezig wat ik graag eet/drink bij het ontbijt.
Het diner was ook uitmuntend (1x gedineerd).

Datum van bezoek: september 2019
18 augustus 2019 beoordeeld

Wij hadden een 3 gangen menu en het mag gezegd worden was kei lekker ,We gaan zeker terug en nemen opnieuw een 3 gangan menu .

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Zeker een aanrader, qua ligging heel gunstig. De tram stopt ook pal voor de deur, als je besluit met het openbaar vervoer te gaan. Zo kan je tegelijkertijd ook deze in aanbouw mooie winkelcentrum bezoeken.

Datum van bezoek: augustus 2019
19 juli 2019 beoordeeld

Als je naar de prijs/kwaliteit kijkt, is het eten wat je voorgeschoteld krijgt van een redelijk tot goed niveau en bijzonder smaakvol.

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Restaurant Chiparus (by Fletcher) bekeken, bekeken ook

Leidschendam, Den Haag

In Restaurant Chiparus (by Fletcher) geweest? Deel je ervaringen!