4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel voor een nachtje. Vriendelijke personeel! De schoonheid van de kamer vond ik niet goed. Plakkerig tafeltje, vieze handdoekken, beddengoed. Op het plafond zaten donkere vlekken waarvan weet ik niet. Ontbijt was klein maar prima.
Ligging is top. Je kan den haag/Scheveningen aandoen. Gratis parkeren mogelijk.

4 weken geleden beoordeeld

De locatie is op het moment iets minder leuk, door de grote kavel naast het hotel dat bebouwd wordt. Er is op dit moment wel wat herrie, wat om 7 uur 's morgens begint.
Verder is het hotel mooi dichtbij Scheveningen, dat was ons doel qua locatie.
Er is genoeg horecagelegenheid in de buurt, top!
De bar in het hotel is helaas tot 23 uur geopend, wij hadden heel graag nog even een drankje gedaan na 23 uur.
Het personeel is heel vriendelijk en servicegericht.
Ontbijt is weer perfect, zoals in iedere Fletcher tot nu toe (wij waren in het 4e Fletcher hotel).
Diner was in dit hotel uitmuntend!

Kamertip: Super hotel, luxe en hygienisch, lekker eten, over de rolstoeltoegankelijkheid heb ik twijfels. Verder echt een aanrader!
4 weken geleden beoordeeld

De kamer is prima, de locatie is voor ons geweldig vanwege onze familie en het winkelcentrum. Op dit moment wordt het winkelcentrum gerenoveerd, hetgeen overlast veroorzaakt, maar als dit volgend jaar klaar is is de locatie echt prima!

Kamertip: Wij hadden een kamer met balkon en dat is met uitzicht op het water.
Beoordeeld op 10 september 2019

We hebben een voucher gekocht voor een aantrekkelijke aanbieding voor een overnachting. Maar met die voucher ben je duurder uit dan bij een gewone/aanbieding boeking. Kun je dan eigenlijk eens een keer een boeking doen met die voucher krijg je een rekening achteraf.
En
Ik vond je bij de telefonische boekingslijn schofterig behandel wordt.

Kamertip: Laat weten als je laat komt en dan nog doen ze moeilijk.
Beoordeeld op 7 september 2019 via mobiele applicatie

Als je even wilt ontspannen dan moet je echt naar dit hotel gaan. Vriendelijk personeel, top eten en fijne kamers. Kortom echt genoten van een avondje eruit. Enige minpunt was de lift die vond ik eng.