“Teleurstelling”
Beoordeling van Bistro NR.11

Bistro NR.11
Reserveren met
Bistro NR.11 is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 18 van 52 Restaurants in Leidschendam
Beschrijving: NR.11 Ontbijt – Koffie – Sandwiches – Lunch – Borrel – Diner – Feesten & Partijen op locatie NR.11. Dé plek om te ontmoeten. Alles kan op NR.11. Of je nu gezellig wilt bijpraten, zaken komt doen, een pauze nodig hebt of iets moois wilt vieren, je bent van harte welkom. Elke dag staat onze deur voor je open, al vanaf 9.00 uur tot ’s avonds laat.
31 mei 2018 beoordeeld

Veel zin om lekker buiten op het terras te dineren. We gingen voor de 4 gangen met amuse. Helaas na 2 uur waren we 2 gerechten verder. Schandalig vind ik dit. Opmerking hierover gemaakt bij de chef, hij keek mij aan glazig aan, maar begreep het. Gelukkig kwamen de andere gerechten vlot. Bij het afrekenen bleek dat ik de amuse nog te goed had. Deze waren ze compleet vergeten. Jammer dit, daarom de titel “ teleurstelling”

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor mijn verjaardag dit restaurant uitgekozen omdat ze tartaar op het menu hebben staan. Zowel het door mij gekozen voorgerecht als de tartaar waren niet voorradig. Er was ook geen biefstuk want de slager was niet geweest. Of het voorraad beleid, of het inkoopbeleid en/of het leveranciersbeleid is niet in orde. Erg jammer!! Uiteindelijk iets anders gekozen en toch nog lekker gegeten.

23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten is super in een romantische ambiance. Vele bekende Hagenaars en Leidschendammers eten hier. Morgenavond speciaal voor Stellen die binnen twee maanden gaan trouwen. Hier op de Foto met chef Kok RENs een man met gouden Handen. De oudste bezoeker vanavond op zijn verjaardag was de Haagsch toneelspeler Wilhelmus van der heijden

14 maart 2018 beoordeeld

Het is haast raar dat je hier met de korting van groupon kon eten. Restaurant was zondagavond uitverkocht. De bediening vriendelijk en het beten ronduit voortreffelijk. Het is echt ongelooflijk wat er hier uit de keuken komt. Ook een selectie van overheerlijke wijnen voor een relatief lage prijs. Ik kan niet anders dan iedereen aanraden dit restaurant te proberen. Absoluut doen!

14 februari 2018 beoordeeld

Sluit mij aan bij voorgaande recenties. Mooie zaak, personeel vriendelijk en behulpzaam. Niet heel speciaal maar eerlijk daar is de prijs ook niet naar. Zomers mooi terras aan de sluis en dat is ook wat waard.

Reizigers die Bistro NR.11 bekeken, bekeken ook

Leidschendam, Den Haag

In Bistro NR.11 geweest? Deel je ervaringen!