“Bizarre tent”
Beoordeling van El Mundo De Carlita

El Mundo De Carlita
Geclassificeerd als nr. 20 van 111 Restaurants in Bergen op Zoom
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

2 van de 4 personen waren net binnen en kregen de menukaart al voordat de jas uit was. Ongeduldig hoor! Ook t aperitief moest meteen besteld. Nauwelijks alle 4 aanwezig of er werd ons 3x gevraagd of we al gekozen hadden. Schaal nacho's gekozen om te delen. Te lang in de oven gestaan, kaas en nacho's verbrand. Geen quacamole, salsa, zure room. Dat moest apart besteld en die 3 halfvolle eierdopjes stonden voor 4,50 op de rekening. Weer dat ongeduld om ons het hoofdgerecht te laten kiezen. Tapa's voor 2 besteld, zodat we daarna nog -iets wat echt lekker was- konden bijbestellen. Het was eetbaar, maar vrij smakeloos en saai; bijbestellen was er zeker niet bij. IJsje na gekozen, daar kun je weinig aan verzieken. En dat was dus ook prima. De rekening was stevig. VEEL te duur voor de kwaliteit en voor de smaak van de gerechten. Dat kunnen zoveel Mexicanen zoveel beter. Eten -en zeker uit eten gaan met anderen- is een sociale activiteit. Mensen willen dan rustig en gezellig bijkletsen met een drankje en goed en lekker eten. Dat betekent dat personeel geduldig moet wachten tot er besteld gaat worden en niet dat de klanten z.s.m. de deur uitgewerkt moeten worden. Wij komen hier zeker niet meer terug.

Datum van bezoek: september 2019

9 september 2019 beoordeeld

Mooie zaak, heerlijk gegeten en leuke bediening! Via via hier terecht gekomen, is zeker een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019
8 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Onbezorgd glutenvrij gegeten en het was heerlijk!! Serveerster had alle kennis van glutenvrij en kon goed adviseren. Gekozen voor de nacho’s en quasadille. Fajita’s was ook mogelijk en de meeste vleesgerechten. Tapas is lastiger. Prijs kwaliteit is goed.

Datum van bezoek: juni 2019
10 mei 2019 beoordeeld

Na een lange tijd weer een keer gaan uit eten bij "De Mexicaan"......inmiddels gewisseld van eigenaar maar de uitstraling en sfeer zijn hetzelfde gebleven.....niets mis mee !!
Echter koos ik een keer voor de pittige tomatensoep vooraf die alles was behalve lekker.
Het was meer een dik smaakloze prak wat voor me stond.
Als hoofdgerecht koos ik voor de TEXAN TUNA FISH SALAD BOWL........zag er op zich gecontroleerd en keurig geserveerd uit maar veel te veel.
Een normaal mens krijg dit echt nooit in zijn geheel opgegeten met als gevolg meer dan de helft naar de afvalbak.
Mijn advies is dan ook om de menukaart na jaren een keer aan te passen.
De portie's kleiner en de prijzen vriendelijker maken.

Datum van bezoek: mei 2019
19 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag daar gegeten. Was een tijdje geleden, en voor het eerst bij de nieuwe eigenaar. Menu is grotendeels hetzelfde gebleven maar de prijzen zijn aanzienlijk hoger.
De bediening was niet best. Eerst kregen we het gerecht voor de tafel naast ons, daarna 3 kwartier eer ins gerecht kwam, gewoon een tapas schotel dus wel raar.
Geen sturing van het personeel waardoor ze doelloos rond lopen. Verschillende mensen zien vertrekken zonder iets te bestellen omdat er niemand kwam.

Jammer, het had zo mooi kunnen zijn. En gezien de aanwezige concurrentie zullen ze een tandje bij moeten zetten en een trapje hoger anders is het snel gedaan.

Tapas voor 2 en elk 1 drankje en dan 48 euro aftikken is gewoon teveel.

Datum van bezoek: april 2019

Reizigers die El Mundo De Carlita bekeken, bekeken ook

Bergen op Zoom, Noord-Brabant

In El Mundo De Carlita geweest? Deel je ervaringen!