“Heimwee naar de oude kaart.”
Beoordeling van De Teerkamer

De Teerkamer
Geclassificeerd als nr. 16 van 94 Restaurants in Bergen op Zoom
Keukens: Nederlands
29 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzonder aardige bediening. Daar ligt het niet aan.
Maar waar is de leuke kaart heen?
Nu een nieuwe kaart met alleen kleine gerechten.
Waar zijn de fantastische salades gebleven en de heerlijke biefstuk?
Deze kaart gaat het niet zo lang volhouden ben ik bang.

15 augustus 2020 beoordeeld

Wij hebben hier heerlijk gegeten. Voor-, hoofd- én nagerecht waren leuke verrassingen. Er was duidelijk over nagedacht en het zag er allemaal mooi en leuk uit. Het leek wat weinig, maar het bleek ruim voldoende. De jongen die ons hielp (wat fijn, de hele avond dezelfde ober!) was erg attent. Het terras zat vol, maar hij nam de tijd voor een vriendelijk woord. Hij kwam ook een paar x vragen of alles naar wens was, het kwam fijn over. De laatste verrassing was de rekening, die moesten we 2x nalopen omdat we het niet geloofden.......€ 50,- voor 2 personen (incl 4x wijn).

9 augustus 2020 beoordeeld

Sinds de heropening van de horeca in juni 2020 heeft de Teerkamer een nieuwe menukaart die ons in eerste instantie wat in verwarring bracht. Na een korte toelichting van de serveerster werd het concept ons al duidelijker. Bij DINER staan alle gerechten onder elkaar waarbij geen duidelijk onderscheid is tussen voor, hoofd en nagerecht. Als je de gerechten bestudeerd kom je er achter dat de 1ste 7 gerechten voorgerecht zijn, dan heb je de keuze uit 6 hoofdgerechten en 3 nagerechten die je kan aanvullen met bijgerechten zoals frietjes, Roseval aardappeltjes, honing mais en dergelijke. Het goedkoopste gerecht €2,50 en het duurste €9,00 kost! Dat is niet duur zeg! Zijn de porties dan van het formaat tapas?
Nou, nee. alle gerechten zijn misschien 1/3 kleiner van formaat dan op de vorige menukaart maar nog steeds voldoende. Ben je een flinke eter neem je 2 gerechtjes en heb je dus 1/3 meer dan voorheen voor dezelfde prijs. Het idee er achter is dat je nu een voor, hoofd en nagerecht kan bestellen en ze ook nog op krijgt en met een rekening incl. een drankje van onder de €25,- naar huis gaat.
Meest positieve vond ik de smaak van de gerechten zelf. Uitgebalanceerde smaken, verse groentes alles mooi in verhouding. Echt een verademing om weer eens iets te eten wat de eenheidsworst ontstijgt. Deze kok weet wat hij aan het doen is. Dikke aanrader dus. Wel zou ik als personeel de menukaart goed blijven uitleggen aan de klanten.

7 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Geachte Teerkamer,
Het is echt niet de eerste keer dat we bij u zijn geweest. Telkens kon ik een postieve feedback geven. Niets ten nadele van het bediendend personeel. Dit zijn goedaardige jongeren met een leuke collegialiteit.
De visie van de keuken. Een visie van kleine porties en dan iedereen twee maal laten bestellen. Zo werkt het niet. Als je tussen 2 bestellingen een half uur moet wachten ben he inmiddels voldaan. Groene asperges waren deze touwen, meegegaard in de steamer.
De lijst van de nagerechten is kort en klein, zeker als alle gebak is uitverkocht. (bedoeld als aanvulling van het hoofdgerecht)
Normaal zijn we 2x zoveel Euro's kwijt. Dit houd je niet vol.

30 juli 2020 beoordeeld

Sander heeft ons geholpen. Vriendelijk en behulpzaam. Super bedankt. Dat maakte ons bezoek speciaal.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die De Teerkamer bekeken, bekeken ook

Bergen op Zoom, Noord-Brabant

In De Teerkamer geweest? Deel je ervaringen!