Priceline
Expedia.comUS$ 129
Hotels.comUS$ 129
eDreamsUS$ 136
Beoordeeld op 10 september 2021

Suite op de 6e verdieping voldeed niet aan onze verwachting. Prijs/kwaliteit maar vooral de grote overlast van afzuigapparatuur/airco's boven ons, terwijl wij alles uitgezet hadden hebben ons een slapeloze nacht bezorgd. Dit ook gemeld aan de receptie maar helaas daar geen reactie op gekregen. Henk en Hedwig

Datum van verblijf: september 2021
Tim Schimmel, General Manager van Grand Hotel en Residence De Draak, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2021

Goedenavond,

Bedankt voor uw verblijf bij ons in het hotel! Spijtig te lezen dat we niet helemaal aan uw verwachtingen konden voldoen. De kamers op de 6e verdieping 601+602 zijn voorzien van een airco; maar boven die kamers zit geen airco unit (het zijn de hoogste kamers in ons pand; daarboven zit geen verdieping).

Ik vind het dan ook merkwaardig te lezen dat u daar last van heeft gehad; buiten staat wel een centrale unit voor alle airco's wellicht dat u daar last van heeft gehad? Die unit is goed geïsoleerd (alsmede al onze kamers). Voor de toekomst zou ik u willen adviseren dit tijdens uw verblijf (zelfs in de nacht) aan te kaarten bij onze receptie. Zij kunnen u (als er beschikbaarheid is) verplaatsen naar een andere kamer.

Nogmaals bedankt voor uw feedback en graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 9 september 2021

Vanwege het lawaai op het terras vlak voor hun raam tot diep in de nacht werd dit verblijf een enorme teleurstelling. Mijn dochter was in tranen. Bovendien was de kamer ontzettend stoffig ! De tegemoetkoming van het hotel bleef steken bij een korting van 100 euro.De herinnering aan hotel de Draak en hun verblijf tijdens de eerste huwelijksnacht zal hun hele leven een zeer negatief spoor achterlaten !

Goedenavond,

We hebben uw klacht reeds afgehandeld; u kunt het uiteraard ook hier delen echter veranderd dat niks aan de overnachting van het bruidspaar. Spijtig maar we hebben hier reeds een, naar ons inzien, passend voorstel voor gedaan.

Beoordeeld op 8 september 2021

Heerlijk hotel, waar je je gast voelt en geen verdien module. Ontvangst bij de receptie, zeer vriendelijk. Waren vroeg en konden nog net op de kamer, bagage achter gelaten, bij terugkomst stond de bagage op de kamer. Mooie update naar suite. Dank jullie wel voor de fijne dagen.

Goedenavond,

Vriendelijk bedankt voor uw verblijf bij ons in het hotel en voor het delen van uw feedback. Spijtig dat u geen 5/5 geeft als alles "perfect" is als ik het zo lees. Mochten wij nog iets kunnen verbeteren horen wij het uiteraard graag.

Graag tot een volgende keer bij het oudste hotel van ons land!

Beoordeeld op 8 september 2021

Al weer een maand geleden waren we hier 1 nacht. Mooi en fijn hotel, bijzondere geschiedenis, centraal aan de Markt gelegen. Kamer was wat muf en met een geurverspreider (denk ik), maar gelukkig kon er een raam open en daardoor oké. Geluiden uit andere kamers waren goed hoorbaar (we zaten in het hoofdgebouw, aan pleinzijde), maar in een oud gebouw ook wel lastiger. Aardig personeel. Ontbijt prima (en heerlijk in het zonnetje op het terras kunnen zitten). Ook in het restaurant gegeten: GE-WEL-DIG! Sfeer, bijzondere, zeer gevarieerde heerlijke gerechten, geweldige wijnen én heel prettige en kundige bediening. Genoten!

Datum van verblijf: augustus 2021

Goedenavond,

Bedankt voor uw verblijf bij ons in het hotel en voor het delen van uw feedback. Het klopt inderdaad dat de monumentale panden (ondanks alle isolatie etc.) wat gehorig kunnen zijn; dat hoort ook bij het karakter van het pand zoals u zelf ook al schetst.

Fijn dat u zo heeft genoten van het ontbijt op ons terras en fantastisch heeft genoten van het diner.

Graag tot een volgende keer!

Beoordeeld op 7 september 2021

De locatie was geweldig, gezellig aan de Grote Markt.
Het ontbijt was goed, maar voor een viersterren hotel had ik er meer van verwacht, helemaal voor de prijs: € 19,50 pp!! Ik vind die prijs buiten proportie. Je kon de muesli niet eens zelf samenstellen, er was alleen van die kant en klare (van die gezoete). De bakjes waar het in moest, waren te klein, iets ruimere kommen roert beter.
De kamer was goed, maar in de douche kon je je amper omdraaien (en ik ben zeker niet dik). Op zich was alles wel aanwezig op de kamer, maar toch viel het me wat tegen, ook donker, en gelegen aan een erg drukke, ‘s nachts lawaaierige zijstraat. De route naar de kamer was een heel geslinger, dat komt denk ik door aangekochte naastliggende panden die bij het hotel getrokken zijn.
De bedden waren goed, maar de kussens veel te dik. Beter is een dikke en een dunne, zodat je kunt kiezen.
Toch wel een goed verblijf gehad, maar vier sterren, nee, echt niet.

Goedenavond,

Bedankt voor uw feedback omtrent uw verblijf bij ons in het hotel. Op het ontbijtbuffet hebben we 3 soorten muesli voor in de yoghurt: cornflakes / Quaker muesli / InStock bier granola. Zelf samenstellen van een muesli mix vinden wij onhygiënisch; vooral in de huidige tijd. De bakjes van de muesli daar is het yoghurt apparaat van de Zuivelhoeve op afgesteld; zodat u uw yoghurt naar wens kan vullen (hangop of gewone yoghurt) en die nog kunt voorzien van een van de 3 toppings. Die zijn er dan perfect door te roeren (als u niet 2x op de yoghurt knop drukt).

Over de kamer en de locatie ervan; de "speurtocht" naar een kamer heeft juist z'n charme in een van onze vijf monumentale panden. Straatlawaai kunnen we buiten de dubbele voorzetramen weinig aan doen; zelfs in de corona tijd is er nog "feestgedruis" in een binnenstad maar ook dat hoort bij de locatie van het hotel (aan de Grote Markt).

Nogmaals bedankt voor het delen van uw feedback en wellicht tot een volgende keer!