Gratis annuleren tot 24-10-21
PricelineUS$ 91
eDreamsUS$ 91
TravelocityUS$ 87
Beoordeeld op 22 augustus 2021 via mobiele applicatie

Vreselijk. Nooit heen gaan.
Prijs kwaliteit is ver te zoeken. €140 betaald voor een nacht. Badkamer vol schimmel (zie foto’s), je kan letterlijk elk geluid van de gang horen. En klachten worden geen gehoor aan gegeven. Dra-ma-tisch, grote afrader.

Kamertip: Ga niet
Beoordeeld op 6 augustus 2021

Mooi netjes en prijs kwaliteit is hier boven gemiddeld.
Alleen voor onze volledige electrische auto magertjes om ezijn eten te krijgen is lastig.
De buurman met z'n blauwe golf zet elke dag de auto aan de stekker zonder te laden
Top om zo Zeeland te bezoeken en het stadscentrum op 500 meter.

Beoordeeld op 4 augustus 2021

Het hotel is gelegen op ong 1,2 km van het centrum . De kamers zijn in de zijstraat in aparte huisjes . De kamer is rustig , mooi , proper met alle comfort wat je voor die prijsklasse kunt verwachten , zelfs safe en airco ! Het ontbijt is uitgebreid en lekker . Er is een aparte fietsstalling waar je uw fietsen veilig kunt onderbrengen . Vriendelijk personeel . Een aanrader voor uw verblijf in Bergen op Zoom .

Beoordeeld op 30 juli 2021

Kamer was mooi en schoon. Ontbijt ook prima. Alles was er. Alleen te kleine ruimte. De mensen staan langs je tafel in de rij. Personeel vriendelijk en verder alles goed. Staat in een wijk met betaald parkeren. Das wat minder.

Datum van verblijf: juli 2021
Beoordeeld op 12 juli 2021

Vlotte ontvangst. Mooie kamer op de begane, niet groot, maar alles wat nodig is aanwezig. Ruime badkamer. Alles goed schoon. Bedden goed. Nog een zitje buiten. Snelwerkende airco. Mini koelkast aanwezig. Goed ontbijt met voldoende keuze.
Wijkomen hier graag terug.

Datum van verblijf: juli 2021