Gratis annuleren tot 06-12-21
PricelineUS$ 89
eDreamsUS$ 96
Orbitz.comUS$ 87
Beoordeeld op 29 augustus 2021 via mobiele applicatie

Dit was onze eerste keer in een Fletcher hotel. Tevens onze laatste. Wat een onwijs slecht hotel was dit zeg. De vlekken zaten op de spiegel naast het bed. Er lag overal stof. De vlekken zaten in de boxspring en de vlekken van rode wijn (kringen) nog op het bad. Over de haren niet te spreken, tapijt vies. Kortom: schoonmakers hebben het blijkbaar niet eens naar hun zin hier.

Het personeel in het restaurant heeft volgens onze mening nooit een opleiding horeca gevolgd. Het was ronduit slecht, knullig, rumoerig en dan niet van de gasten .

Laten verleiden tot een aanbieding. Nee dit doen we nooit meer. Hoewel ik van mening ben dat je met een aanbieding zakt in prijs voor een normale dienst of product. Nou ik mag toch hopen dat deze kamer niet verhuurt wordt voor een bedrag over 100 euro per nacht.

Kamertip: Mijn tip? Niet gaan!
Beoordeeld op 25 augustus 2021 via mobiele applicatie

Vorige week 2 overnachtingen gedaan. Dag 1 bij aankomst om 18.15 uur was het niet meer mogelijk om in het Restaurant te eten. Was vol. De bar was gesloten. Reden : te weinig personeel. De kamer was netjes, maar zeer onlogisch ingedeeld. Het bed stond op de verkeerde plek en de stoelen er achter geplaatst bij het raam. Je kon er nauwelijks zitten. Met je gezicht naar het raam waar je tegen toppen van bomen aankeek. Voor de televisie moest je op bed zitten. De volgende dag wel in het Restaurant gegeten. Dat was goed. Hoorde toen ook dat er te weinig en nieuw personeel was, maar ze deden wel hun best. Een flesje Fanta was €3,70 wat behoorlijk aan de prijs is. In vergelijking met Van den Valk is het een duur hotel.

Beoordeeld op 16 augustus 2021

Vreselijke ervaring. Bij aankomst bij de receptie moesten we zelf vragen of en waar we handdoeken en badjassen konden huren en hoelaat onze massage was. De man gaf ons in eerste instantie alleen het kaartje voor toegang tot de sauna. Kleine sauna, douches werkten niet en in de turkse stoomcabine was geen stoom te zien. Haren in de doucheputjes. De ruimte waar we een massage hadden was ook smerig. In het gat in de bank keek je zo naar de vieze vloer vol haren en stof. In het 'restaurant' was niemand te bekennen. Je moet naar boven bellen om je bestelling door te geven. Er werd eerst niet opgenomen en bovendien hadden ze de bestelling niet correct ontvangen waardoor 1 van ons een ander gerecht kreeg. Het 'restaurant' was verder sfeerloos en overal lagen nog broodkruimels op de grond. Echt niet fris.
Tot slot bij uitchecken (na 2 uur na aankomsttijd omdat het zo tegenviel) werd ons aan de balie niks gevraagd over hoe ons verblijf was bevallen. Komen hier nooit meer.

Beoordeeld op 12 augustus 2021

Kamer die toegewezen werd was nog niet schoongemaakt. Men kwam ook niet naar de kamer kijken . Je moest zelf weer andere pas halen voor andere kamer. Personeel nam niet de moeite om naar de vijfde verdieping te komen . Terwijl er 3 medewerkers aan de receptie stonden.

De kamers zijn erg gedateerd. En dat voor 139 euro.

Beoordeeld op 14 juli 2021

Rolstoelgebruiker. Ruime en goed aangepaste badkamer. Ruime luchtige kamer. Alles is echter niet meer echt up-to-date. Geen frigo. Geen kleerkast. Enkel een kledingrek. Uitgebreid ontbijtbuffet. Vriendelijk personeel. Blijkbaar hanteren ze in Nederland een andere beoordelingsscore voor hun 'hotelsterrenbeleid'. In België zou dit hotel zeker geen 4 **** bekomen. !

Kamertip: Vraag ruim op voorhand een aangepaste kamer als rolstoelgebruiker
Datum van verblijf: juli 2021