Trip.com
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Beoordeeld op 13 juni 2021

Vieze douche beschimmeld aan alle kanten, nagels in de room zeer onhygiënisch .
Daarnaast niet van de wellness gebruik kunnen maken de reden waarom we naar dit hotel gingen. De wellness moesten wij maar boeken op een beschikbare dag wat niet meer mogelijk was dit was ons niet gemeld dat we dit vooraf moesten doen. Zeer onvriendelijk geholpen.
E bikes gehuurd dit was een goed geregeld.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 12 juni 2021

Perfecte locatie ten opzichte van centrum en strand/water. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Doch geen 4-sterren waard: gedateerde inboedel en badkamer. Douche in bad: kan je nauwelijks in bewegen en bovendien gevaarlijk. Geen koelkastje op de kamer! Erg gehorig. Tijdens ons verblijf was het erg warm buiten en lag er een erg dik dekbed op bed.

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 15 mei 2021

Mooi uitzicht vanuit de kamer (Oosterschelde) en een fijn bed, helaas is dat enige positieve over de kamer. Oudbollig, doorgezakte fauteuiltjes met mini tafeltje en verfloze nachtkastjes. Badkamer sterk verouderd, hangt van kit aan elkaar.
Diner en ontbijt vanuit een doorgezakt stoeltje was geen succes. Personeel van het restaurant was reuze vriendelijk en eten echt niet slecht alleen ambiance op de kamer heel verdrietig.

Kamertip: Kamer 501 met prachtig uitzicht over de Oosterschelde heeft veel geluidsoverlast van verkeer van de weg direct voor het hotel.
Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 11 oktober 2020

Nou nee. Totaal toch 90 euro kwijt incl.ontbijt, net zoals we bij een ander hotel kwijt zou zijn, en dan in een gedateerd en kale hotelkamer (geen tafeltje voor evt roomservice), jammer. Badkamertegels versleten, deur en wastafel beschadigd. Bed en ontbijt prima.

Tja dan toch meer betalen want de kamers op de bovenste etage zijn wel geweldig.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 6 oktober 2020

Mooi hotel, gunstig gelegen in een park op loopafstand van het mooie centrum van Bergen op Zoom. Kamer met uitzicht over Westerschelde. Ruim voldoende afstand voor Corona. Gratis parkeren ruim voldoende plaats. Hinderlijke zoemtoon van afzuiging in badkamer, niet uit te zetten en in kamer te horen, daarom moeite met slapen

Kamertip: Kamer 403 heeft uitzicht op Westerschelde
Datum van verblijf: oktober 2020