4 weken geleden beoordeeld

Sterren kunnen heel hard en diep vallen....zo ook de sterren van dit hotel.
Absoluut geen 4 sterren waard. Enigste pluspuntjes waren: de goede bedden en ontbijt. Om te kunnen douchen, moest je eerst in badkuip kruipen, heel miezerig straaltje water. En verschillende beschadigingen her en der, alsook in slaapgedeelte. Ook misten we een koelkastje voor het koel houden van water/medicijnen. Let op met inwisselen van cadeaukoffiekrt van postcodeloterij. Deze heeft een waarde van €10,00. Terwijl je daarvoor terug krijgt, een kop koffie en stukje gebak ter waarde van €6,00. Tot €7,00. Wat een oplichting!!! Helaas, al met al geen aanradertje!!!

Kamertip: Hadden extra bijbetaald voor zgn. 4sterren, vraag van te voren hoe of wat...wij hebben nml extra betaalt, maar niets van extra gemerkt.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling tot 3 jaar geleden was dit bezoek slechts matig. Aan de receptie een formele en trage benadering. Geen persoonlijke of hartelijke ontvangst. De kamer was een standaardkamer, blijkbaar hadden we de vorige keer een upgrade , want het verschil was erg groot. Sombere ruimte, die echt wel een opknapbeurt kon gebruiken. De wellness daarentegen was mooi, goed verzorgd en ook wat persoonlijker.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel zag er redelijk netjes uit. het personeel was erg onvriendelijk
Die kun je beter naar de hotelschool terug sturen voor een vriendelijkheid cursus. Verder geen uitleg gehad waar we heen moesten en wat er allemaal te doen was.
Het ontbijt was wel redelijk.

Beoordeeld op 8 september 2019

Van alle fletcher hotels is deze de slechtste kamers zijn niet echt geweldig we komen hier zeker niet nog eens we hebben in andere fletcher hotels schonere kamers en zeker een beter ontbijd genoten hier was alles bijna op en werd na vraag moeilijk bijgevuld geen aanrader

Kamertip: Niet boeken
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Kamer aan renovatie toe . vooral badkamer erg verouderd. Personeel vriendelijk . Eten lekker , wel jammer dat friet moet bijbetaald worden . Leuke omgeving , dicht bij stadscentrum . idiaal voor fietsers