4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling tot 3 jaar geleden was dit bezoek slechts matig. Aan de receptie een formele en trage benadering. Geen persoonlijke of hartelijke ontvangst. De kamer was een standaardkamer, blijkbaar hadden we de vorige keer een upgrade , want het verschil was erg groot. Sombere ruimte, die echt wel een opknapbeurt kon gebruiken. De wellness daarentegen was mooi, goed verzorgd en ook wat persoonlijker.

4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel zag er redelijk netjes uit. het personeel was erg onvriendelijk
Die kun je beter naar de hotelschool terug sturen voor een vriendelijkheid cursus. Verder geen uitleg gehad waar we heen moesten en wat er allemaal te doen was.
Het ontbijt was wel redelijk.

5 weken geleden beoordeeld

Van alle fletcher hotels is deze de slechtste kamers zijn niet echt geweldig we komen hier zeker niet nog eens we hebben in andere fletcher hotels schonere kamers en zeker een beter ontbijd genoten hier was alles bijna op en werd na vraag moeilijk bijgevuld geen aanrader

Kamertip: Niet boeken
5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Kamer aan renovatie toe . vooral badkamer erg verouderd. Personeel vriendelijk . Eten lekker , wel jammer dat friet moet bijbetaald worden . Leuke omgeving , dicht bij stadscentrum . idiaal voor fietsers

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Goede kamers ontbijt prima. Sauna gedeelte heerlijk.
Opmerking
In de eetzaal vond ik dat het stoffig was.
Er waren mensen die dat ook vonden.
Leuke omgeving.
Heerlijk uitgerust. Aardige dames bij de bali.