TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 9 september 2019 via mobiele applicatie

Het hotel zag er redelijk netjes uit. het personeel was erg onvriendelijk
Die kun je beter naar de hotelschool terug sturen voor een vriendelijkheid cursus. Verder geen uitleg gehad waar we heen moesten en wat er allemaal te doen was.
Het ontbijt was wel redelijk.

Beoordeeld op 8 september 2019

Van alle fletcher hotels is deze de slechtste kamers zijn niet echt geweldig we komen hier zeker niet nog eens we hebben in andere fletcher hotels schonere kamers en zeker een beter ontbijd genoten hier was alles bijna op en werd na vraag moeilijk bijgevuld geen aanrader

Kamertip: Niet boeken
Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Kamer aan renovatie toe . vooral badkamer erg verouderd. Personeel vriendelijk . Eten lekker , wel jammer dat friet moet bijbetaald worden . Leuke omgeving , dicht bij stadscentrum . idiaal voor fietsers

Beoordeeld op 8 september 2019 via mobiele applicatie

Goede kamers ontbijt prima. Sauna gedeelte heerlijk.
Opmerking
In de eetzaal vond ik dat het stoffig was.
Er waren mensen die dat ook vonden.
Leuke omgeving.
Heerlijk uitgerust. Aardige dames bij de bali.

Beoordeeld op 7 september 2019

Kamer was oke, de badkamer had schoner gemogen. Bar en restaurant zijn goed en kan lekker eten en drinken. Welness geen gebruik van gemaakt. Het in en uitchecken had wat ons betreft vriendelijker gemogen. Lijkt wel of het personeel aan de receptie geen zin had om te werken.