“Traag en onvriendelijk”

Keukens: Frans, Nederlands
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Op het terras duurt het eerst erg lang voordat er gereageerd wordt op mijn zwaaien. Als we naast diverse drankjes twee kraanwater voor de kinderen willen en ook aanbieden hiervoor te betalen, horen we dat “kraanwater hier alleen uit de wc komt”. Dat laat mij achter met de vraag waarvan ze mijn (trouwens niet verse gember-) thee hebben gemaakt. Erg onaardige toon en niet milieuvriendelijk.

Datum van bezoek: september 2019

7 augustus 2019 beoordeeld

Buiten gegeten, fijn terras. Mooie wijnkaart, we dronken een lekkere rosé, een Reuilly. Bediening was prettig, zelfs tijd voor een praatje. Gerechten waren in orde, kleine opmerking over de vitello tonnato, die mocht een fractie rauwer zijn. Pittige mosselen waren heerlijk. Na het diner nog even aan de gevel (daar hingen heaters) nagepraat.

Datum van bezoek: augustus 2019
7 augustus 2019 beoordeeld

Met moeder (85) op stap in Bergen op Zoom, leuk terras, veel publiek, lieve bediening en snelle service. Toast met champignons, spekjes en feta (heerlijke combi) voor mij en voor mams de champignon-kip ragout met ragoutbakjes en frites (9,75 beiden) gewoon doen, heerlijk.

Datum van bezoek: augustus 2019
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanwege de drukte op het terras besloten we binnen te eten. Het interieur is nogal gedateerd, de voet van onze tafel zat nogal in onze weg en er hing een merkwaardige keukengeur, een beetje als oud frituurvet.

Het eten was echter prima, mooie porties, niet te groot en goed klaargemaakt. Echt lekker.

De prijs viel ons erg mee, dus een goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Datum van bezoek: april 2019
28 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super aardige ober, daar ligt het niet aan. Maar ben er nu tweemaal geweest en ik vind het eten gewoon niet zo super. Kreeft was matig maar misschien ben ik te verwend. Ambiance is wel fijner dan bij de buren, je kunt elkaar verstaan.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Brasserie Leijnse bekeken, bekeken ook

Bergen op Zoom, Noord-Brabant

In Brasserie Leijnse geweest? Deel je ervaringen!