TripAdvisor

“Gevarieerde high tea”
Beoordeling van the Old Bakery

the Old Bakery
Geclassificeerd als nr. 21 van 113 Restaurants in Bergen op Zoom
Beschrijving: Lunch & High tea The Old Bakery is een gezellig restaurantje in het centrum van Bergen op Zoom waar je heerlijk kunt lunchen. Natuurlijk kun je ook terecht om te schuilen voor de regen of de kou onder het genot van een warme kop koffie of een potje thee met een stuk huisgemaakte cheesecake, scone met clotted cream en jam, of ander gebak. Onze specialiteit is high tea.
28 december 2018 beoordeeld

Heerlijke high tea voor twee met een beetje Britse inspiratie. Compleet met soep, sandwiches, scones met clotted cream en jam, zoete en hartige taartjes. De lemon bar was mijn favoriet.

Klein café'tje met romantische en landelijke inrichting. Rustige basis en leuk gestyled. Plaatsing van tafels en stoelen is goed rekening gehouden met privacy. Vriendelijke bediening, hier kun je rustig de tijd nemen.

Datum van bezoek: januari 2018

26 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met zussen koffie met wat lekkers besteld. Zussen hebben gesmuld van cheesecake en carrotcake.Op mijn vraag of de clotted cream bij de scone echt was werd bevestigend geantwoord. Maar helaas surrogaat. Jammer!

Datum van bezoek: november 2018
18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke desserts. Ook voor lichte lunch. Heel gezellig, niet teveel op elkaar gepakt. Zeer vriendelijke service!

Datum van bezoek: november 2018
9 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek naar een goede, verse en huisgemaakte high tea... ga dan zeker een keer bij The Old Bakery eten. Nog een plus is de klantvriendelijke service en ook qua lunch is het erg lekker.

Datum van bezoek: juni 2018
2 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellige zaak. Vriendelijk personeel verstand van glutenvrij. Wat niet op ging werd nog meegegeven voor thuis. Absoluut een aanrader

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die the Old Bakery bekeken, bekeken ook

Bergen op Zoom, Noord-Brabant

In the Old Bakery geweest? Deel je ervaringen!