TripAdvisor
Bergen op Zoom
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk eten, leuke prijs”
Beoordeling van the Old Bakery

the Old Bakery
Geclassificeerd als nr. 21 van 113 Restaurants in Bergen op Zoom
Beschrijving: Lunch & High tea The Old Bakery is een gezellig restaurantje in het centrum van Bergen op Zoom waar je heerlijk kunt lunchen. Natuurlijk kun je ook terecht om te schuilen voor de regen of de kou onder het genot van een warme kop koffie of een potje thee met een stuk huisgemaakte cheesecake, scone met clotted cream en jam, of ander gebak. Onze specialiteit is high tea.
14 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ideaal als je vers en goedopgemaakte lunch wilt hebben. Absoluut proberen waard. Nu zelf al keer of 5 hier geweest en iedere keer zorgt de eigenaresse voor een fijne sfeer en prachtige salades en gerechten!

Datum van bezoek: oktober 2017

15 juni 2017 beoordeeld

Samen met een vriendin een heerlijke lunch op bij The Old Bakery. Uitgebreide kaart, echte keuze genoeg...

Datum van bezoek: juni 2017
10 juni 2017 beoordeeld

We hebben hier een glutenvrije high tea besteld. Door ervaring weet men goed wat belangrijk is als men streng glutenvrij is. Men bakt hier zelf het glutenvrije brood.
Wij hadden een lunch. Heerlijke broodjes, goed verzorgd, vers en smaakvol.

Datum van bezoek: juni 2017
4 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top lunch room, heerlijke koffie en super verse broodjes met warm beleg. Lekker in de zon op terras gezeten.

Datum van bezoek: april 2017
29 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke plek om te lunchen.
Personeel is altijd erg vriendelijk.
Fijne lunchkaart en niet de standaard broodjes/beleg.

Aanrader!

Datum van bezoek: maart 2017

Reizigers die the Old Bakery bekeken, bekeken ook

Bergen op Zoom, Noord-Brabant

In the Old Bakery geweest? Deel je ervaringen!