“Voor een mooie prijs een goed diner.”
Beoordeling van L'Estaminet

L'Estaminet
Geclassificeerd als nr. 12 van 26 Restaurants in Badhoevedorp
4 weken geleden beoordeeld

We hebben kunnen genieten van een heerlijke entrecote met groente en gebakken aardappeltjes. Het is een knus restaurant met vrolijke bediening. We hebben er met plezier en tevredenheid gegeten.

Datum van bezoek: september 2019

24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na goede ervaringen in het verleden zijn we hier weer gaan eten. Na een vriendelijke ontvangst door een nog niet zo ervaren werknemer werd onze bestelling voor drankjes uitgeserveerd. Maar de bestelde IJbok was niet meer leverbaar dus had het personeel op eigen initiatief een IPA ingeschonken. Na protest kregen we de bestelde Palm, in een kapot glas.... De bestelde Spareribs kwamen zonder extra servet of vingerkommetje. Gelukkig smaakte het eten prima.

Datum van bezoek: augustus 2019
18 maart 2019 beoordeeld

Is de laatste jaren sterk verbeterd.personeel vriendelijk en behulpzaam, prima gerechten, alleen de drankjes zijn flink aan de prijs.maar toch een aanrader

Datum van bezoek: juni 2018
21 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst stond de medewerker met zn rug naar me toe. Na een Laar minuten realiseerde hij dat ik met Mn sleutelkaart stond te wapperen in zn nek. Hij pareerde leuk en dacht nou ja iedereen heeft wel eens een dagdroommoment. Na een biertje kwam de poke bowl. De grootste teleurstelling ooit. €12 voor een beetje rijst met wat wakame, 2 garnalen en 2 stukjes surimi. (Schat bij elkaar een gerecht van nog geen €2)
Nadat ik Mn afgunst uitgesproken had naar een collega deelde ik het mee aan de gastheer. Hij beaamde het kaboutergerecht en bood een biertje aan voor de teleurstelling. Uiteindelijk lekker gegeten aan de sparerib en genoten van de vlotte bediening.
Aanrader: laat de chef een fatsoenlijke poke bowl serveren!

Zakelijke gast met verstand van vis.

Datum van bezoek: februari 2019
10 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We kozen ervoor om in het restaurant van het Ibis hotel te dineren. Een mooie kaart maar ook mogelijkheid om een twee of driegangenmenu te nuttigen. Zeer lekker eten en zeer goede en correcte bediening.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die L'Estaminet bekeken, bekeken ook

Amsterdam, Noord-Holland

Badhoevedorp, Haarlemmermeer

In L'Estaminet geweest? Deel je ervaringen!