Gratis annuleren tot 16-10-22
Reserveer nu, betaal bij aankomst
FindHotel
ibis BudgetUS$ 104
Hotels.comUS$ 109
TravelocityUS$ 109
Beoordeeld op 18 maart 2022

Nette kleine kamer, goed bed, douche, toilet en tv, verder heb je voor een overnachting niets nodig. Gratis shuttlebus van en naar Schiphol
Vriendelijk personeel , ontbijt is niet heel uitgebreid maar voor 9 euro prima.

Kamertip: Geen geluidsoverlast van verkeer of vliegtuigen.
Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 16 februari 2022

Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 1 februari 2022

Datum van verblijf: januari 2022
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 17 november 2021

Prijs/ kwaliteit verhouding is heel erg goed, het ligt ook ideaal naast de luchthaven, totaal 6 nachten verbleven in 4 keer en nooit last gehad van geluidsoverlast, als je naar centrum Amsterdam wil even met gratis pendel bus naar Schiphol en trein pakken naar Amsterdam in halfuurtje sta je op de Dam!

Datum van verblijf: november 2021
Beoordeeld op 20 oktober 2021

Ik dacht dat er alleen rumoerige Russen in het buitenland waren, helaas hier weinig nachtrust gehad, door schreeuwende en herrieschoppende lui. Deze herrieschoppers hielden weinig rekening met de andere hotelgasten.

Datum van verblijf: oktober 2021