Beoordeeld op 14 maart 2018

Netjes verzorgt, vriendelijk en alert personeel. Heel uitgebreid ontbijtbufet.
Schone slaapkamers. Badkamer netjes, maar met een minpunt, dat het toilet achter de deur zit. Voor de gezette mens, kan het bij de wasbak lastiger zijn, omdat je dan de deur in de weg kunt hebben zitten. En het bad is smal om te douchen.

Ikzelf had moeite met de matras. Vond die te hard, maar mijn partner juist niet.

• Verbleef: maart 2018, reisde voor zaken
John N, - van Ramada Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 18 maart 2018

Beste 692chrisiannej,

Bedankt voor uw verblijf in het Ramada Amsterdam Airport Schiphol.
Wij zijn erg blij om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad en heeft genoten van zowel de faciliteiten als de service aangeboden door ons team!

Nogmaals ontzettend bedankt en wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

Sharon Hilferink

Management Assistant
Ramada Amsterdam Airport Schiphol

Beoordeeld op 10 februari 2018 via mobiele applicatie

Mooie plek om de vakantie te starten. Geweldig receptie. Restaurant werd net naar Ramada standaard omgezet. Daar valt nog wat eer te halen. Prima prijs kwaliteit. Kamers zijn compleet en voorzien van Nespresso machine. Bus pendel naar Schiphol perfect geregeld.

Verbleef: februari 2018, reisde met familie
John N, - van Ramada Amsterdam Airport Schiphol, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 februari 2018

Beste Maikel P,

Ten eerste wil ik u bedanken voor uw verblijf in het Ramada Amsterdam Airport Schiphol.
We zijn blij om te horen dat u een prettig verblijf heeft gehad.

Wij hebben zojuist een nieuwe menu kaart gelanceerd, met heerlijke en verfrissende gerechten!
Wij hopen dat u wellicht binnenkort in de gelegenheid bent om hier van gebruik te komen maken.

Nogmaals bedankt voor uw verblijf en wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen.

Sharon Hilferink
Ramada Amsterdam Airport Schiphol
Management Assistant

Beoordeeld op 11 januari 2018 via mobiele applicatie

Het inchecken verliep nogal chaotisch (heeft pakweg twintig minuten geduurd), was in het bezit van een Dorint vaste klantenkaart (voorheen was dit Ramada een Dorint hotel) waardoor ik van de medewerker een upgrade kreeg. Plots kwam de medewerker erachter dat ik geboekt had via een voucher en plots was mijn upgrade niet meer mogelijk (de kamer was nog niet schoon).

Toen kregen we een verbouwde kamer, de kamer was op zich aardig, alleen was de badkamer niet verbouwd en had deze vreemde vlekken op het plafond. Ook zaten er op de twee stoelen vlekken. Toen ik hierover ging reclameren bij de receptie kreeg ik andere grotere kamer, maar in deze kamer stond een tweepersoons bed terwijl we een twin bed room geboekt hadden, dus wederom een kamerwijziging. Deze kamer was ook verbouwd (zonder badkamer).

Kamer was best netjes verzorgd, maar de service heeft zeker wat verbeterpunten. Het hotel beschikt over een shuttleservice die om de twintig minuten naar Schiphol rijdt.

Verbleef: januari 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 10 december 2017

Snel van of naar de luchthaven met een shuttle die om de 20' rijdt. Die bedient evenwel ook de twee nabije Ibis hotels.. Vriendelijk onthaal en nette kamers.Zeer goede prijs/ kwaliteit wat de kamerprijs betreft maar ontbijt is wel zeer duur.

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 4 december 2017

Kamer geboekt i.v.m. vakantie naar Aruba/Curacao, met parkeren. We hadden een suite en deze was prima, alleen erg warm 's nachts. Het personeel verdient een dikke pluim, zowel aan de receptie als in het restaurant. Zwembad mag een facelift hebben, erg ongezellig.

Kamertip: Vraag om uitzicht op Schiphol
  • Verbleef: november 2017, reisde met een partner