Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Leg de laagste prijs van deze websites vast
TripadvisorUS$ 74
Hotels.com
Travelocity
Orbitz.com
Expedia.comUS$ 75
ZenHotels.comUS$ 77
alle 18 aanbiedingen bekijken
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.996)
Beoordelingen filteren
4.996 resultaten
Waardering van reizigers
1.203
2.167
1.115
316
195
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.203
2.167
1.115
316
195
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 4.996 beoordelingen
Beoordeeld op 3 augustus 2021

Datum van verblijf: juli 2021
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Marie Jones, Agency / Consultant van Hotel Ibis Schiphol Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 augustus 2021

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 3 februari 2021

Zakelijk , de parking viel wel tegen moest voor 24 uur betalen terwijl ik er maar 9 uur verbleef , maar voor de rest was de kamer subliem en het ontbijt ondanks Corona goed georganiseerd en heb ik er de hele dag van kunnen eten

Datum van verblijf: februari 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1  Bedank infoA2703GV
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marie Jones, Agency / Consultant van Hotel Ibis Schiphol Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 februari 2021

Beste heer, mevrouw,

Dank u wel voor uw hoge score. Wij zijn blij dat u een fijn verblijf heeft gehad en heeft genoten van het ontbijt. De kosten van de parking zijn €2.50 per uur met een maximum van €19.00 per 24 uur. Na 8 uur zit u daar al boven. Vandaar dat u voor 24 uur heeft betaald. Wij hopen u snel weer te mogen begroeten in ons hotel.

Met vriendelijke groet,
Ellen den Riet - Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 oktober 2020

Zeer kale karige kamer, met veel geluidsoverlast van de nabij gelegen kamers. Het is natuurlijk ook een groot hotel waarbij je echt het gevoel hebt in een fabriek te zijn. Dit was mijn 2de keer daar omdat het het enige hotel bij de luchthaven was wat nog enigzins de prijs per nacht kan rechtvaardingen. Een gevoel van eigenheid of hospitality is er wel echt ver te zoeken. Maar goed, priam als je een vroege vlucht hebt en niet teveel slaap nodig hebt ;-). En anders vooral oordoppen in.

Kamertip: Vooral vragen om een kamer in een uithoek waar de minste mensen langs moeten.
Datum van verblijf: februari 2020
  • Reistype: Reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank L1238JEnicoleb
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marie Jones, Agency / Consultant van Hotel Ibis Schiphol Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2020

Dank u wel voor uw review. Het is altijd prettig om reviews te ontvangen zodat wij onze dienstverlening steeds kunnen verbeteren. Vervelend dat u overlast hebt ondervonden van de kamer naast u. Hiervoor bied ik u mijn excuses aan. Heeft u aangegeven bij de receptie dat u overlast had van de kamer naast u? Dan kunnen wij op dat moment direct ingrijpen en zorgen dat de overlast stopt.

Wij hopen u nogmaals te mogen begroeten.

Met vriendelijke groet,
Team Ibis Schiphol Amsterdam Airport

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 augustus 2020

Datum van verblijf: augustus 2020
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Marie Jones, Agency / Consultant van Hotel Ibis Schiphol Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 augustus 2020

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 31 juli 2020

De kamer was compact maar groot genoeg, het was er netjes en schoon, de airco kreeg de kamer voor ons niet lekker koel, het personeel helpt netjes en is vriendelijk, het ligt op korte afstand van de luchthaven, men heeft een shuttle bus die je gratis brengt en haalt.

Datum van verblijf: juli 2020
1  Bedank scarletdivas
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een Tripadvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Marie Jones, Agency / Consultant van Hotel Ibis Schiphol Amsterdam Airport, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2020

Beste Scarlet,

Bedankt voor de goede feedback. Goed te mogen vernemen dat uw verblijf naar wens is verlopen. Het was de afgelopen dagen erg warm en hierdoor had zelf de airco moeite om het hotel en de kamers koel te houden.

Voor nu een fijn weekend gewenst en graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groet,

Delia Padberg - Duty Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken