Beoordeeld op 3 juni 2018 via mobiele applicatie

Lekker gegeten.Vriendelijk personeel.
Wel jammer dat niet alles al af was...bv stopcontacten..shop...Wellness.
Ook organisatorisch niet sterk.Er is 1 in/uitgang.
De lobby gezelliger dan t restaurant.
Het eten is goed en lekker.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 2 juni 2018

Wat een fantastisch hotel! We werden erg vriendelijk ontvangen door het personeel in de beeldige lobby. Wat een gave ruimte. De kamer was erg ruim en prachtig ingericht. Het bed sliep heeeerlijk en de douche was top. Lekker kunnen Netflixen door de smart tv die in de kamer stond. We hebben gegeten in het a la carte restaurant en dat was heerlijk net zoals de koffie in de koffiebar. We vinden het een mega aanrader helemaal als straks de spa en het zwembad af is.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 30 mei 2018 via mobiele applicatie

Gisteren gestrand op Schiphol ivm de storm en op zoek naar een hotel was Corendon nog beschikbaar met een paar kamers. Als 1ste gast geslapen op de 4de verdieping. Top voor elkaar. Goed personeel, behulpzaam,prachtige kamer. Een aanrader!

Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 mei 2018 via mobiele applicatie

Nieuw hotel alles geweldig wij hadden appartement alles trendy en heerlijke bedden eten in restaurant was ook top en ontbijt waan je in een 5 sterren hotel in Turkije echt een geweldig hotel. Dank zij de vriendenloterij mochten wij proef slapen.

Beoordeeld op 18 mei 2018 via mobiele applicatie

Nieuw hotel.
Eromheen nog in aanbouw.
Een grote bouwput.
We zaten in het “urban” gedeelte.
Wel heerlijke bedden!!
Kamer wat klein en de badkamer ook.
Personeel zeer vriendelijk
In de ontbijtzaal was het een chaos.
Heel druk en te weinig tafeltjes.
Groepen met Chinezen die alles pakken en de helft laten staan.
Bij de koffieautomaat stond een mega lange rij!!
Verder was het hotel wel heel schoon !!
In de omgeving helemaal niks aan eetgelegenheid of een supermarkt.
Je bent echt in de middle off no where
Je bent aangewezen op het restaurant vh hotel en die menukaart was nu nog heel klein.
Als ik er weer heen zou gaan zou ik zeker wachten totdat alles klaar was, ook die grote bouwput eromheen.