“Hartelijk en lekker eten”
Beoordeling van Mondani

Mondani
Een tafel reserveren
do 20-6
20:00
Geclassificeerd als nr. 1 van 32 Restaurants in Lochem
Keukens: Canadees
6 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren ter voorbereiding op ons tripje naar Toronto gezellig gegeten bij Mondani. Hartelijke ontvangst bij de immer enthousiaste gastvrouw. Vooraf een lekkere kreeftsoep met rivierkreeftjes en aansluitend de Yukon wapiti. Feestje en afgesloten met koffie en friandises.

Datum van bezoek: mei 2019

28 maart 2019 beoordeeld

Je hoeft niet naar Canada te vliegen voor de Canada experience. Hier waan je jezelf in Canadese sferen met een ongekende enthousiaste gastvrouw, een prachtige ambiance en heerlijk Canadese gerechten met bijpassende Canadese wijnen en ijswijnen.
Een onvergetelijke ervaring.

Datum van bezoek: maart 2019
11 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een beetje gek en rommelig restaurant qua inrichting maar de sfeer is aangenaam en gezellig en het eten was prima.

Datum van bezoek: maart 2019
24 februari 2019 beoordeeld

Gezellig restaurant in Canadese sferen. Het interieur heeft veel Canadese details. Er is Tim Hortons koffie, Canadese wijn en Canadees bier. De lobster soup is een aanrader. Verder werd er goed rekening gehouden met het glutenvrije dieet van één van ons. We betaalden 71 euro voor 2 voorgerechten, 2 hoofdgerechten, 1 koffie met donut en 3 flesjes mineraalwater.

Datum van bezoek: februari 2019
3 oktober 2018 beoordeeld

Heel gastvrije ontvangst.
Goed geadviseerd in de keuze van het menu.
Kwaliteit prima, erg gezellig ingericht.

Datum van bezoek: april 2018

Reizigers die Mondani bekeken, bekeken ook

In Mondani geweest? Deel je ervaringen!