“Eten en spelen”
Beoordeling van Restaurant de Witte Wieven

Restaurant de Witte Wieven
Geclassificeerd als nr. 8 van 31 Restaurants in Lochem
28 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten hier terwijl onze dochter kon spelen. Zowel binnen als buiten veel speelruimte.
Kaart met voor elk wat wils maar ook wat anders dan anders erop.

Verassend lekker en leuk!

24 augustus 2020 beoordeeld

Naast de speeltuin en natuurlijk de Witte Wieven, ook een ,leuke binnen speelplek. Heerlijke koffie met bolus en prima lunch.

23 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier vanavond ter ere van mijn moeders verjaardag gegeten met 6 volwassenen en 2 kinderen. Het eten was erg lekker. Er is meer dan voldoende keuze voor zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als voor een toetje. De bediening maakt deze plek echt bijzonder en goed. De aandacht die het personeel heeft voor de gasten is perfect!

30 juli 2020 beoordeeld

Tijdens onze vakantie zijn we 2 keer bij dit restaurant geweest. De eerste keer om te dineren met z'n tweeën. Een allerhartelijkst ontvangst kregen we en een mooi tafeltje waar ook onze kleine hond rustig kon liggen. De voorgerechten waren super (Doesburgse mosterdsoep en een vispaletje) en de saté en de ribeye daarna smaakten prima. Het toetje maakte het af. Het is hier goed vertoeven! Ook de benaming van de gerechten is leuk gekozen. Vis met vlooien (garnalen met rivierkreeftjes en zalm), Gekakel over de grens (kipdijreepjes) of plat op je bord (scholfilet)
Een paar dagen later zijn we weer hier neer gestreken voor een late lunch met de (volwassen) kinderen, dit keer lekker buiten gezeten in het zonnetje. Ook de lunch is aan te bevelen. Heerlijk oerbrood met gerookte zalm, Scholfiletjes met friet en weer de saté met friet. Lekker gezeten in de tuin, op voldoende afstand van anderen. Leuke en attente bediening in een leuke omgeving. Voor kinderen is er een speelgelegenheid, een zandbak en er lopen ook wat dieren rond, zoals geiten, kippen en konijnen. Parkeren kan achter het restaurant.

Datum van bezoek: juli 2020
14 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch leuke plek voor kind en ouder! Ruime plekken op het terras, veel speelruimte, een leuk bamboebos, een heksenbos met bruggetjes en klimtoestellen, een hangbrug door het water en zandbakken om in te graven. Ohja, traptrekkers! Een walhalla voor jonge kinderen.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die Restaurant de Witte Wieven bekeken, bekeken ook

In Restaurant de Witte Wieven geweest? Deel je ervaringen!