“Sfeervolle zaak”
Beoordeling van Ribhouse Texas

Ribhouse Texas
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Zeegse
Beschrijving: Ribhouse-Texas: Amerikaans Grill Restaurant First class steaks & best ribs in town! Ribhouse Texas formule bestaat al vanaf 1990. De eerste vestiging was in Geesteren (Overijssel ). Er zijn inmiddels 6 filialen. Iedere vestiging heeft naast de grote kaart een wisselende kaart (de buffel) die wisselt per 4 maanden. U waant zich meteen bij binnenkomst in het wilde westen. De bediening loopt in heuse cowboy kleding. De cowboys/girls onderbreken af en toe hun werk even voor een country line-dance en de pindadoppen mogen op de grond (dit is goed voor de houten vloer). Onze kreeften komen vers uit het homarium. Er is regelmatig live music en Halloween wordt uitbundig gevierd net zoals onze Mexicaanse weken. Dit allemaal kunt u terugvinden op de agenda (op onze site). Rond Kerstmis is het bij het Ribhouse één groot winterwonderland.
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met familie, omdat we eens wat anders wilden dan de standaard restaurants. Beetje druk en rumoerig, maar de vlotte bediening, de pinda's en broodjes van het huis maakten dat ruimschoots goed. Prima stukjes vlees, maar ook de vis die enkele gezinsleden hadden waren uitstekend. Zou er zeker nog een keer naar toe gaan. Alhoewel ik mij voor kan stellen, dat dit niet voor iedereen geschikt is. Zeker niet als men formeler wil.

22 mei 2018 beoordeeld

leuke tent ,leuke inrichting, heerlijk gegeten, wij hadden de mixet grill, 5 heerlijke stukjes vlees, aardappel en rauwkostsalade inclusief, patat of gebakken aardappelen en salades moet je hier apart bestellen
zeker voor herhaling vatbaar

16 mei 2018 beoordeeld

- Zeer vlotte bediening
- Mooi aanbod
- Tof interieur
- Vriendelijk personeel
- Prima prijs/kwaliteit

Opmerking:
Je krijgt ongepelde pinda nootjes bij het aperitief. Wat moeten wij doen met de schil vroegen wij ons af? Wij zagen overal dat de mensen dit gewoon op de grond smeten. Wij waren eerst wat verbaasd van doen ze dit thuis ook, maar was daar blijkbaar doodnormaal, lol

11 mei 2018 beoordeeld

De indeling vind ik erg bijzonder, je moet echt van het thema cowboy houden. Het is in mijn ogen erg cowboy achtig ingericht, veel hout, veel cowboy-achtig prullaria en de bediening loopt in cowboy kleren rond.
Als je daar doorheen kan kijken en voor een redelijke prijs vlees besteld is het wel goed. Ik nam een rib-eye van 400 gram, je krijgt dan ook alleen een bord met een stuk vlees hierop. Koolsalade en aardappel salade kan je zo vaak als je wil bij bestellen, die zitten in kleine kommetjes geserveerd.
Friet, mayo, sausjes of andere side dishes zal je apart moeten bestellen.

Het vlees staat vrij snel op tafel, in ons geval(6 personen) was het er binnen een kwartier/20 min. na bestelling. Mijn vlees was echt medium en echt perfect medium. Heerlijk stuk vlees, de spareribs die een van mijn tafelgenoten had besteld, was ook veel. 3 flinke stukken rib.
Alles wat je niet op kan, wordt aan je meegegeven(als je dit wil).

Al met al, het vlees was super, de aankleding moet je echt van houden.

11 april 2018 beoordeeld

Een grillrestaurant op zijn Amerikaans. Erg druk met kleine zitruimtes. Eten is prima, maar de sfeer is meer voor jongeren.

Reizigers die Ribhouse Texas bekeken, bekeken ook

In Ribhouse Texas geweest? Deel je ervaringen!