“Lunch”

Een tafel reserveren
vr 18-10
20:00
Geclassificeerd als nr. 9 van 27 Restaurants in Heiloo
Beschrijving: Bij restaurant RAILS in Heiloo staat een echte avond uit centraal. De ingrediënten voor deze avond liggen al klaar: onze chef-kok die heerlijke, en verrassende, gerechten bereidt, onze werknemers die gastvrijheid hoog in het vaandel hebben staan en onze fijne plek, middenin het mooie Heiloo. Qua stijl kan je bij de gerechten denken aan de Franse keuken, maar altijd met een moderne twist: bekijk onze menukaart voor een impressie.
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Een te beperkte lunch kaart is niet echt handig hier, het terras is prima ,bediening goed, maar dat is dan ook alles mee gezegd

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op uitnodiging voor een mooie gelegenheid heerlijk geluncht in Rails. Goede omgeving voor een groep tot ongeveer 30 personen.
De soep was uitmuntend, de broodjes waren lekker en de zelfgemaakte taart was fantastisch. De bediening was adequaat, vriendelijk en attent. Voor zoiets (speciale gelegenheid) zeker voor herhaling vatbaar.

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een aanwinst voor Heiloo!

Echt formidabel gegeten...

Wat een verrassing zo nabij het station...

Geen grote kaart, maar alles wat we gegeten hebben was even smaakvol!

Het eten was niet alleen heel goed, maar er was ook veel aandacht aan de presentatie van het eten op het bord gegeven...

Bijzonder vriendelijke bediening kortom een aanwinst voor Heiloo...

Een heel klein minpuntje... de ondergaande zon, waardoor je de gezichten van je tafelgenoten aan de andere kant van de tafel moeilijk kon zien...

Maar zeker voor herhaling vatbaar!

28 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Net naast treinstation klein maar fijn restaurant, waar met vakmanschap en passie gekookt word.
Maandelijkse menu is een prima keuze , veel kleur en verassende smaken .
Restaurant is aanwinst voor de omgeving en als je van Franse keuken houd aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019
22 juni 2019 beoordeeld

Deze kok maakt alle gerechten zelf. nergens wordt een pakje gebruikt. eerlijke ambachtelijke gezonde gerechten met zeer veel smaak. Bediening super vriendelijk en geïnteresseerd.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Rails bekeken, bekeken ook

Heiloo, Noord-Holland
Heiloo, Noord-Holland

In Rails geweest? Deel je ervaringen!