“De Kamer is een feestje”
Beoordeling van De Kamer

De Kamer
Geclassificeerd als nr. 13 van 21 Restaurants in Heiloo
29 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijk gegeten, verrassende gerechten, we kozen voor shared diner en dat was echt genieten!
Super spontane bediening
Erg sfeervolle ambiance
Bedankt voor deze avond!!!

Datum van bezoek: augustus 2020

8 juli 2020 beoordeeld

hier ga ik niet meer lunchen.
Lunch was broodje toost met verbrande droge kip. Niet opgegeten Slabladeren met gekookt ei doorgesneden tomaatje.
Soep was enige wat lekker was.

Datum van bezoek: juli 2020
4 juli 2020 beoordeeld

Bediening was vriendelijk. Eten prima maar niet super bijzonder, had salade met kip en ananas. De ananas was 3 stukjes schil en de chili saus die erbij zou zitten werd sojasaus, wel lekkere koffie maar kan beter naar mijn idee. Eerder een keer diner gehad dat beviel beter.

Datum van bezoek: juli 2020
18 januari 2020 beoordeeld

Voor het eerst bij de Kamer gegeten. Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en een goede prijs. Top 3 avondje!!!

Datum van bezoek: januari 2020
10 januari 2020 beoordeeld

Het is er gezellig druk, de bediening is goed, de kaart redelijk origineel, het eten lekker, kwaliteit/prijsverhouding is netjes.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die De Kamer bekeken, bekeken ook

Heiloo, Noord-Holland

In De Kamer geweest? Deel je ervaringen!