30 augustus 2016 beoordeeld

We zijn 3 nachtjes in De Ossewa geweest en hebben ons daar zeer thuis gevoeld.
Ze maken de slogan Home away fom Home zeker waar.
Erg gastvrij en zeer behulpzame eigenaren.
We gaan hier zeker nog eens terug komen!

Kamertip: kamers 1 / 2 / 3 zijn erg gezellig
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
25 juli 2016 beoordeeld

Verbleef in dit hotel met een grote groep. Alle kamers waren erg schoon en de eigenaar was erg vriendelijk en uiterst behulpzaam. Het eten en het ontbijt waren goed. Het hotel ligt op een prima locatie, dicht bij het strand en de winkels. We zijn hier 5 dagen geweest en hebben een prima en gezellige tijd gehad!

Kamertip: Hoeksuites zijn prima!
  • Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
5 augustus 2015 beoordeeld

Frisse, erg schone en goed gerenoveerde kamer met prima bedden, keurig ontbijtje, leuke persoonlijke en behulpzame benadering, snelle gratis WIFI, op loopafstand van centrum en boulevard. Kortom, in deze niet echt luxe klasse prima waar voor je geld.

Kamertip: bij voorkeur gerenoveerde kamer
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner
4 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn inmiddels in behoorlijk wat hotels geweest maar hebben nog nooit zo'n muf hok van een kamer gehad. Klein en gehorig (standaard kamer) en zoals gezegd muf en daarbij compleet gedateerd. Airco zit er niet in. Een koelkastje en een fatsoenlijke tv ook niet. De bedden waren klein en ouderwets maar op zich lagen ze wel goed. Schoonmaak was prima. Douche was ook klein en een thermostaatkraan ontbrak waardoor het lastig doseren was met koud en warm omdat dit niet goed werkte. De ontvangst was goed door de nieuwe eigenaresse. Het ontbijt was voldoende en vers maar al met al vonden wij de prijs voor een kamer incl ontbijt (85€) waarbij ook nog 7€ voor het parkeren kwam echt veel te veel . De nieuwe eigenaresse gaf aan dat ze het hotel nog gaan opknappen en wellicht dat dan 85€ voor een standaard kamer een prijs is waar iemand mee kan leven maar nu was de prijs /kwaliteit compleet scheef. En ja, bij mooi weer ben je inderdaad amper op de kamer maar dan nóg!!!! Voor ons dus (voorlopig) geen Ossewa meer voor dit geld!

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
31 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn hier 1 nacht geweest, vanwege een weekendje weg. Omdat we weinig tijd door zouden brengen heb ik bij het selecteren vooral naar de ligging en prijs gekeken. Prijs was in vergelijking met de andere hotels in de omgeving laag, 78 euro voor het kleinste kamertje. Excl toeristenbelasting en parkeerkosten. De ligging is perfect. Op loopafstand van de winkels, de boulevard en het strand. Het personeel was ook vriendelijk en het ontbijt basic maar prima. Het interieur verschrikkelijk verouderd en lelijk. Grijze vloerbedekking aan de muur (??) Andere tint grijs tapijt op de grond..De ruimte van het ontbijtbuffet was nog wel in een bepaalde (gedateerde) stijl (hout met meeuwen en schelpen), maar de kamer stijlloos en gedateerd, met lekkage plekken op het plafond en rare goedkope plastic decoratie aan de muur. Wel een nette badkamer. Wij konden er wel om lachen, we waren er toch maar 1 nacht en hebben genoten van de omgeving.

Verbleef: mei 2015, reisde met een partner