“Ach ja…”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
Dineropties: Lunch, Diner, Reserveringen
22 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Er wordt patat geserveerd in zo’n mini frituurmandje met mayonaise in zo’n knijp-plasticje erbij, nee!
Neergezet op je bord náást de zeebaars, welke verdrinkt in een onbeduidende, smakeloze saus. Moet citroensaus zijn.
Drie trostomaatjes en wat sperzieboontjes en venkel als garnering. Éen grote drab.
De vissoep vooraf is ‘n waterige tomatensoep met wat mosselen (in de schelp) en zie daar ‘n verdwaald stukje zalm & toast.
Het is van alles van alles wat en de Italiaanse smaak lijkt ver te zoeken.
De sfeer is oké; wat lawaaierig en het grotendeels jeugdige, onervaren personeel doet z’n best.
Dat lijkt overigens niet ècht bezig met het welzijn van de klant en is slechts aan het ‘overleven’ en straalt ongemak uit: wat ben ik aan het doen, wanneer ben ik klaar en kan ik al naar huis?
De toiletten zijn aan renovatie toe en het is daar ‘n rommeltje en niet bepaald fris en rein.
Het is dat we met ‘n aangenaam gezelschap zaten, maar al met al, kan dit gebeuren in Noordwijk, ons niet bekoren.

Datum van bezoek: augustus 2021

24 juni 2021 beoordeeld

Zo juist TORTELLONI SPINACI E RICOTTA
Tortelloni gevuld met ricotta en spinazie gegeten bij la Galeria in Noordwijk aan zee. Wat hebben ze daar een echte top kok. Het was waanzinng lekker klaar gemaakt.Graag tot de volgende keer.

Datum van bezoek: juni 2021
12 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Zeer ruime porties en zeker niet duur. Wii hadden pasta carbonara en pizza prosciutto allebei een aanrader!!!! Vriendelijke eigenaar

Datum van bezoek: mei 2021
26 augustus 2020 beoordeeld

Lekker gegeten. Voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Wij zijn ontzettend vriendelijk geholpen door een wat oudere meneer met bril. De enige tip die ik heb is om wat vaker naar het drinken te vragen. Verder echt alles top!

Datum van bezoek: augustus 2020
16 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Slechte bediening. De jongen deed niet eens zijn best om aardig tegen de gasten te doen. Werden aardig wat foute bestellingen geleverd en je moest erg lang op je drankje wachten. Wel lekker gegeten, maar vervolgens lang op het toilet gezeten. Erg jammer. Met de juiste bediening was de avond prettiger geweest.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die La Galleria Noordwijk bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

In La Galleria Noordwijk geweest? Deel je ervaringen!