“een redelijk restaurant”

Chinees Indisch Restaurant Ko Sing
Geclassificeerd als nr. 77 van 126 Restaurants in Noordwijk
Keukens: Chinees
Beschrijving: Al vanaf 1987 kenmerkt ons restaurant zich door gezelligheid gelegen in de oude kern van Noordwijk-binnen alwaar het goed verblijven is voor een avondje uit met familie en/of (zaken) vrienden. Wij bieden een uitgebreide kaart op hoog niveau. Ons restaurant biedt zitplaatsen voor 80 personen, ook aan de kinderstoel is gedacht. Wij verwennen u culinair, en wanneer u een feestje of een speciale gelegenheid te vieren heeft kunnen wij dit voor u verzorgen. Dit echter wel enige dagen van te voren bespreken. Er is voldoende parkeergelegenheid.
25 mei 2017 beoordeeld

een redelijk restaurant eten is te doen maar maar mijn inzicht te duur de kwaliteit wel vriendelijk personeel en gezellige sweer

Datum van bezoek: maart 2017

20 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua "hollandse" chinees voor ons de beste. Kwaliteit al jaren en jaren goed en constant. Dat zegt genoeg lijkt mij. Zeer vriendelijk en flexibel personeel en op zondag buffet mogelijk maar ook van de kaart.

Datum van bezoek: april 2016
12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk "Chinees" eten. Voortreffelijke accommodatie. Zeer goede service. Keurige accommodatie. Gelegen aan winkelcentrum van Noordwijk Binnen. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2015
23 november 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Nieuw interieur, zeer vriendelijke en zorgzame bediening. En dat bij een zeer compleet en representatief buffet. Prima!

15 september 2014 beoordeeld

We zochten een restaurant in Noordwijk binnen en onze Iens-app gaf dit restaurant aan. Door de weekse dag en het was niet druk. Er wordt wel veel afgehaald. Het eten was prima en de bediening was goed.

Datum van bezoek: september 2014
    • Sfeer

Reizigers die Chinees Indisch Restaurant Ko Sing bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland
Noordwijk, Zuid-Holland

Noordwijkerhout, Zuid-Holland

In Chinees Indisch Restaurant Ko Sing geweest? Deel je ervaringen!