“Verrassend goed!”

Keukens: Chinees
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Bezorgen, Reserveringen
28 augustus 2018 beoordeeld

Vaak hebben we online besteld en het eten is dan altijd dikke prima! Vorige week hebben we naar aanleiding van de recensies op Tripadvisor maar eens een bezoek gebracht. En ja de Chinese tapas zijn echt Heerlijk! Ook met kleine kinderen is dit een aanrader. We zijn zeer vriendelijk geholpen en hebben een gezellige avond gehad!

24 juli 2018 beoordeeld

Weer top tapas gegeten in het beste chinees restaurant
Hele hard werkende gastvrije familie die heerlijk eten serveren

27 mei 2018 beoordeeld

Dit is de beste chinees, waar ik ooit ben geweest. Grote porties, lekker vers gekookt. Vriendelijke bediening en de prijs was ook vriendelijk

4 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke tapas, aardige en goede bediening. Super!!! Echt een aanrader als je in Noordwijk bent. Wij gaan er altijd naar toe als we in de buurt zijn.

29 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden gereserveerd, maar aangezien het erg druk was, en er te weinig personeel aanwezig was, werd de tapas echt in etappes opgediend. Niet erg gezellig dus. Het eten was wel goed, maar niet alle gerechtjes waren voorradig.

Reizigers die Gouden Muur bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

Noordwijk, Zuid-Holland

In Gouden Muur geweest? Deel je ervaringen!