“Voor als je een lekkere, leuke avond wilt.”
Beoordeling van De Lamme Goedzak

De Lamme Goedzak
Geclassificeerd als nr. 13 van 126 Restaurants in Noordwijk
Keukens: Internationaal
30 mei 2018 beoordeeld

Dit restaurant doet het gewoon heel goed. De bediening is vriendelijk en kan het echt. Het eten is simpel, goed bereid en gewoon lekker. Daarnaast is de sfeer in het restaurant rustig, gezellig en knus. Ik ben hier al een aantal keer geweest en zal dat blijven doen. Ideaal voor na een lekker avondje uitwaaien op het strand.

18 april 2018 beoordeeld

Op advies van een buurman zijn we bij ons bezoek aan Noordwijk gaan eten bij de Lamme Goedzak.
Het was heerlijk! De bediening was vlot en vriendelijk.
Het enig minpunt vond ik de hoeveelheid.
Er is ons niet gevraagd of alles voldoende was.
Vijf sterren als bijv. de groenten op gebakken aardappelen een keer bijgevuld zouden worden.
Prijs was netjes, zeker niet duur.

7 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij aankomst in Noordwijk hier gedineerd, heerlijk! Sfeervol restaurant en vriendelijke bediening, onze hond was ook welkom. Woensdag biefstukdag = aanrader

25 januari 2018 beoordeeld

Hier terecht gekomen omdat het slecht weer was en dit restaurant lekker dicht bij hotel lag. Geen spijt van gehad. 3 van de 4 namen een biefstuk en 1 lamsvlees met daarbij heerlijke fles pays d oc wijn.We waren allemaal zeer tevreden. Prettige bediening. Leuke ongeswongen sfeer.
Goede prijs.

Bedank Marie-Antoinett... L
4 januari 2018 beoordeeld

Een hele plank vol visgerechtjes en een soepje. Eigenlijk was het toen al goed, maar het hoofdgerecht was al onderweg. Ook heerlijk, hoor maar zoals gezegd: te veel. Volgende keer houden we het bij het voorgerecht.

Reizigers die De Lamme Goedzak bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland
Noordwijk, Zuid-Holland

In De Lamme Goedzak geweest? Deel je ervaringen!