“Heerlijke biefstuk”

De Lamme Goedzak
Geclassificeerd als nr. 13 van 126 Restaurants in Noordwijk
Keukens: Internationaal
25 januari 2018 beoordeeld

Hier terecht gekomen omdat het slecht weer was en dit restaurant lekker dicht bij hotel lag. Geen spijt van gehad. 3 van de 4 namen een biefstuk en 1 lamsvlees met daarbij heerlijke fles pays d oc wijn.We waren allemaal zeer tevreden. Prettige bediening. Leuke ongeswongen sfeer.
Goede prijs.

Bedank Marie-Antoinett... L

4 januari 2018 beoordeeld

Een hele plank vol visgerechtjes en een soepje. Eigenlijk was het toen al goed, maar het hoofdgerecht was al onderweg. Ook heerlijk, hoor maar zoals gezegd: te veel. Volgende keer houden we het bij het voorgerecht.

15 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met het gezin een biefstukje gegeten en was gewoon prima, niet heel bijzonder. Bediening was gewoon prima, niets mis mee. Eigenlijk was het allemaal heel gewoontjes.

19 oktober 2017 beoordeeld

We waren een weekend weg naar Noordwijk met het super zomer weer.
Twee keer gegeten bij de Lamme Goedzak. We hadden een heerlijke Chateaubriand de eerste keer en de tweede keer vispotje, sate en spareribs. Gerechten zijn top met goede wijnen en bediening is vriendelijk, spontaan en attent. Dit wordt een vaste plek voor ons.

15 oktober 2017 beoordeeld

Vooraf een goede uiensoep, mandje stikbrood erbij. Daarna de rundersucade en de tongetjes. Opgebakken aardappeltjes erbij en een bakje bloemkool met sausje en een salade. Geen probleem om er twee tongetjes te krijgen in plaats van de drie die op de kaart staan. Als toetje de Baylies met stroopwafel en vanille ijs. Goede sauvignon wijn en een hele prettige bediening. Prijs/Kwaliteit is hier prima in orde. OP de avond dat wij er waren moest een aantal mensen teleurgesteld worden omdat er geen tafeltje meer vrij was.

Reizigers die De Lamme Goedzak bekeken, bekeken ook

Noordwijk, Zuid-Holland

In De Lamme Goedzak geweest? Deel je ervaringen!