Beoordeeld op 6 september 2021 via mobiele applicatie

Was samen met een vriendin, eerst lekker buiten gezeten en de pata negra besteld, dat was al een positief begin daarna naar binnen gegaan. Als voorgerecht hadden we de steak tartaar en de tuna tartaar, echt een aanrader!! Als hoofdgerecht hadden we de bavet, die overtrof alle verwachtingen, zo mals en zoveel!! We komen zeker snel terug.

Datum van verblijf: september 2021
Josephine Boode, Guest Services / Front Office van Vesper Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 september 2021

Beste Suus,

Hartelijk bedankt voor uw review!

Ontzettend fijn om te horen dat de gehele avond alles zo naar wens is geweest!
Wij zullen het aan de keuken en het restaurant doorgeven!

We kijken ernaar uit u nogmaals te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 23 augustus 2021

Het personeel is ongelofelijk gastvrij en professioneel. De kamers zijn smaakvol en kwalitatief ingericht, met uitstekende bedden en kussens. De ligging is ideaal, net aan het strand van Noordwijk. Het ontbijt is super, met een buffet en mogelijkheid tot gerechten van de kaart. Verse sappen en echte cappuccino's à volonté aanwezig.

Datum van verblijf: augustus 2021
Josephine Boode, Guest Services / Front Office van Vesper Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2021

Beste Thibaut,

Hartelijk bedankt voor uw review!

Namens het Vesper personeel wil ik u graag bedanken voor het grote compliment!
Wij zijn blij om te horen dat alles zo naar wens is geweest!

Hopende u nogmaals te mogen verwelkomen.

Beoordeeld op 22 juli 2021 via mobiele applicatie

Alles aan dit hotel klopt. De ligging meteen aan zee,het heel plezierige personeel, de mooiste kamer met zicht op zee om de zonsondergang te ervaren, de uitstekende keuken, de goeie wijnen, kortom n plek om vaak terug te komen!! De porties met het diner zouden mss wat groter mogen, maar de kwaliteit doet je deze wens snel vergeten.. top....

Kamertip: Probeer er meerdere nachten te verblijven . Ook het strand is heerlijk, veel leuke beachclubs. Relaxte sfeer waar je ook komt... parkeren met dagkaart van het hotel.
Datum van verblijf: juli 2021
Josephine Boode, Guest Services / Front Office van Vesper Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2021

Beste Thom,

Bedankt voor de hartverwarmende review!
Wat een compliment!

Fijn om te horen dat alles helemaal naar wens in geweest.
We hopen u in de toekomst nogmaals te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 26 april 2021

Al heel lang van plan om hier een keertje logeren, dat hebben we gedaan maar door covid helaas niet volledig kunnen genieten van dit mooie hotel.Gedineerd en ontbeten op de kamer, diner prima, ontbijt liet te wensen over door uitgedroogde kaas en vergeten boter. Verder vond ik de luxe balcony room aan de krappe kant, mede door plaatsing van het bad midden in de kamer,het bijhorende terras was juist groot, maar door het weer en de ligging geen gebruik van kunnen maken.Het bed was fijn de tv mag weer groter of nieuwer, de toilet artikelen van Byredo werden erg gewaardeerd

Datum van verblijf: april 2021
Josephine Boode, Guest Services / Front Office van Vesper Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 april 2021

Beste Paul,

Hartelijk bedankt voor uw feedback!

Uiteraard vinden wij het vervelend om te horen dat het ontbijt en de kamerervaring onder uw verwachtingen lagen.
Graag bieden wij onze oprechte excuses aan en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.

Wanneer u wenst te reserveren, neem dan gerust direct contact met mij op:
Josephine@vesperhotel.com

Guest Relations Manager

Beoordeeld op 30 september 2020

Mooi hotel op een top locatie in Noordwijjk. De ontvangst en bediening is hartstikke goed. Kamer was ruim genoeg , schoon en leuk ingericht. Ontbijt was een feestje. Wij komen zeker een keertje terug.

Datum van verblijf: september 2020
Amira Djababoe, Gastenservice/Front Office van Vesper Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 oktober 2020

Beste Erik,

Bedankt voor uw review!

Wat leuk om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf in Vesper.

Wij hopen u dan ook een andere keer weer te mogen ontvangen.

Amira Djababoe
Team Vesper Hotel