Leg de laagste prijs van deze websites vast
Vio.com
StayForLong
Priceline
Beoordeeld op 15 augustus 2021 via mobiele applicatie

Was een hele leuke korte vakantie.
Locatie hotel was prima.
Loopafstand naar strand/boulevard was ook prima.

Pluspunten
Vriendelijk personeel
Goed ontbijt.
3 gangen diner ok.

Minpunten
Warme kamers, erg zachte bedden.
Geen gelegenheid om drank koud te zetten.

Datum van verblijf: augustus 2021
Beoordeeld op 27 maart 2021

Vriendelijk ontvangst, alles goed verzorgd, prima Covid maatregelen. Rustige ligging en dicht bij het stand. ( 5 min. lopen ) Keurig restaurant met goede verzorging. Fijne parkeermogelijkheid bij het hotel voor een redelijke prijs.

Kamertip: Gewoon even overleggen bij de receptie van het hotel.
Datum van verblijf: maart 2021
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 13 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wij vonden het een erg fijn hotel. Alles is netjes en schoon. Het ontbijt is echt prima met veel verschillende dingen.
Het hotel ligt op loopafstand van het centrum en de boulevard. Ook kun je vanuit hier leuke wandel- en fietstochten maken.
Wij hebben erg genoten.

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 9 augustus 2020

Minpunten:
Wij waren met een groep en 2 kamers gereserveerd. Kamers hebben géén airconditioning. Met deze zéér hoge zomertemperaturen niet uit te houden. Ook géén koelkast in de kamer. Matras veel te zacht.Personeel was slordig met kosten factureren op juiste kamer.
Man achter receptie ziet er onverzorgd uit.
Er kon geen goedemorgen af van het personeel in het restaurant bij het ontbijt. Als je op het terras een drankje met een drankje wilt relaxen dan moet je zelf naar het restaurant lopen om drank te bestellen en zelf meenemen. Personeel loopt niet rond. De volgende dag lag het vuil servies nog op de tafel. In de serre tegen een overvolle afvalbak moeten kijken. Interieur erg somber oubollig. Gehorig.

Pluspunten:
Kamers zijn schoon. Dames aan receptie bij in- en uitcheck waren wel heel vriendelijk.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 18 juni 2020 via mobiele applicatie

Een zeer schoon hotel , zeer uitgebreide ontbijt buffet.
Zeer goed en hardwerkend personeel, lieve dames .
Het diner was ook zeer goed.
Wel in deze tijd behoorlijk warm op de kamer.
Maar op een loopafstand naar het strand waar leuke strand tenten zijn.
Prijs kwaliteit tijd verhouding zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: juni 2020