Beoordeeld op 22 februari 2018 via mobiele applicatie

Het is een wat ouder hotel en daardoor ietwat gehorig. Niet overdreven hinderlijk. Kamer was prima en schoon. Badkamer aan de kleine kant, maar alles is aanwezig. Bedden iets te zacht, maar acceptabel. Ontbijt is uitgebreid en de kwaliteit is prima. Parkeren naast hotel mogelijk tegen betaling, maar ruimte is beperkt.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 17 februari 2018 via mobiele applicatie

2 dagen geweest. Ontvangst was wat minder. Enigszins arrogant. Overig personeel wel vriendelijk.
Prima ontbijt buffet en avondeten was lekker. De kamer voor de prijs oké. Bed goed. Geen WiFi op de kamer.
De afrekening bleek bij thuiskomst niet in orde. Mail gestuurd hierover. Helaas geen antwoord en actie hierop.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 3 februari 2018 via mobiele applicatie

We hebben een nacht in het hotel gespendeerd. Hotelkamer was proper maar s’ nachts vrij veel lawaai van andere kamers/toiletten/leidingen bedden waren aan de zachte kant. Ontbijt was goed. Alleen de parking aan het hotel was heel smal. We stonden zo goed als vast/ingesloten door een andere gast, wiens gsm nummer of gegeven niet bekend waren bij de receptie. Uiteindelijk heel onbeleefd verder geholpen door de manager. Dus beter de parking op enkele minute wandelen nemen, dan te rekenen op de goodwill en gezond verstand van anderen en de correcte en volledige gegevensregistratie van de receptie

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
Beoordeeld op 12 januari 2018 via mobiele applicatie

We kwamen laat aan bij een gesloten receptie. Kamersleutel lag al netjes klaar voor ons. Verder weinig bijzonders, oude kamer waar alles prima werkt. Alleen krap badkamertje met een verstopte gootsteen.

Verbleef: januari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 4 december 2017 via mobiele applicatie

De kamer die we hadden was vrij ruim, maar de badkamer was vrij klein. Bij het nemen van een douche was de wc helemaal nat. Het ontbijt was niet slecht. Het was vrij basic, maar je kon wel zelf appelsienen persen, wat toch iets extra geeft. Het strand ligt op een 10 min wandelen.

Verbleef: december 2017, reisde met een partner