Leg de laagste prijs van deze websites vast
Expedia.comUS$ 188
Hotels.comUS$ 188
TravelocityUS$ 188
PricelineUS$ 199
eDreamsUS$ 189
Orbitz.comUS$ 188
Beoordeeld op 14 oktober 2021

Dit hotel geboekt via LuxuryHotels als een last minut voor het einde van de vakantie. Bij aankomst oogt het Hotel vermoeid echter bij binnenkomst is vakdeze vermoeidheid niets meer te zien, een schitterend gestileerde lounge/restaurant geeft je een warm en welkom gevoel. De gevoel gaat blijft als we enorm vriendelijk welkom worden geheten en ons wordt uitgelegd hoe alles werkt.

De auto konden we parkeren in een parkeergarage van de nabij gelegen welnesscenter.

De kamers hebben wel een update nodig. Alles is schoon en netjes maar als het gevoel van beneden wordt door getrokken naar de kamers dan zou het perfect zijn geweest. De kleine badkamer is duidelijk nog uit de jaren 70 waar gouden accenten hip waren, natuurlijk met beige tegeltjes. Ook het ontbreken van een airo is jammer.

Het 4 gangen diner was van een uitstekend niveau en was genieten, dit in combinatie met een heerlijk wijn arrangement. Het ontbijt is ruim en volop aanwezig en de bubbels maken het compleet.

De mensen die er werken hebben duidelijk enorm pleier in hun werk en dat merk je in alles.

Datum van verblijf: oktober 2021
Beoordeeld op 29 juni 2021 via mobiele applicatie

Wat een verassing als je de deuren van dit wat kleinere, op loopafstand van boulevard en strand gelegen hotel doorgaat.
De begane grond is na een aanzienlijke verbouwing omgetoverd tot een eigentijds, warm en charmant geheel waar mooie warme donkere eigentijdse kleuren met dito meubilair voor een sfeervol geheel zorgen.

De uitbaters samen met hun medewerkers dragen die sfeer ook uit. Vriendelijk, warm, oplossingsgericht, geïnteresseerd, kortom je voelt je vanaf het moment dat je binnenstapt een gewaardeerde gast.

De auto parkeer je kosten loos in de op loopafstand gelegen parkeer garage nadat de fietsen die wij bij ons hadden bij het hotel een plek kregen. Het zou ons een beter gevoel geven als we de fietsen hetzij vast aan een rek of achter slot en grendel zouden kunnen zetten.
Op de begane grond binnen of op het buiten terras kom je samen om in de ochtend te ontbijten, gedurende de dag een kop koffie of een glas te drinken of ‘s avonds in het restaurant te dineren.
Aan alles zie je dat de uitbaters oog hebben voor detail. Bij het kopje koffie een mooie bonbon en warme melk, en in de ochtend een mooi compleet en divers ontbijt buffet wat eveneens op een eigentijds wijze wordt geserveerd. Chapeau!

Het hotel heeft eveneens een boardroom die je voor vergaderingen en bijeenkomsten kan huren wat in de zelfde lijn als het restaurant erg comfortabel en smaakvol is ingericht en voorzien is van alle gemakken.

Al deze positiviteit is de reden dat je wat makkelijker over de te kleine slaapkamers met dito erg kleine badkamer heen stapt. Ondanks het comfortabele met mooi katoen opgedekte bed is het ontbreken van een airco een gemis al is het maar om de hoge luchtvochtigheid te temperen. Om de een of andere reden verwacht ik dat na de succesvolle metamorfose van de begane grond de slaap en badkamers aangepakt zullen worden.
Als dat in lijn is met de begane grond gaat dat vast en zeker een mooi comfortabel geheel worden.
Ja wij kijken terug op een fijn verblijf

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 30 mei 2021 via mobiele applicatie

Super mooi hotel, ideale liggen je bent zo op het strand en dichtbij het stadje.
Super vriendelijk en behulpzaam personeel.
Het hotel ziet er erg hip en stijlvol uit, de eigenaren hebben oog voor detail.

Het ontbijt was uitgebreid en lekker!

Wij hebben ons verblijf als erg prettig ervaren :)

Kamertip: Gewoon doen
Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 22 november 2020 via mobiele applicatie

Hier een 'Corona' arrangement genoten. Fijn hotel, prima kamer en ontbijt en een fantastisch 4-gangendiner. Prettige ontvangst door enthousiast personeel en dat beeld werd tijdens ons verblijf alleen maar bestendigd. Er toch iets van maken lukt ze hier uitstekend. Heerlijk gewandeld op het strand en in de duinen, en na het diner een uitstekend bed; top! Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 10 november 2020 via mobiele applicatie

Een wat kleiner hotel, met een heerlijke ambiance. Receptie, lounge en restaurant op een fraaie wijze ingericht, heel sfeervol.
De kamers zijn netjes, schoon en volledig.
Aankleding zou iets passender kunnen, maar wordt aan gewerkt.
Het supervriendelijke personeel maakt het verblijf bijzonder, zo ook het heerlijke diner en uitgebreide ontbijtbuffet.
Parkeren in garage (ca 200 m) en vlak bij strand en centrum.
Zeer aan te bevelen hotel. Zal nog eens terug komen.

Datum van verblijf: november 2020