“Uitstekend hotel en goede service”
Beoordeling van Hogerhuys

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 6 websites!
Hogerhuys
Beoordeeld als nr. 8 van 27 hotels in Noordwijk
23 oktober 2017 beoordeeld

Mooi kleinschalig hotel, zeer vriendelijk personeel, nette maar kleine kamer. Uitgebreid ontbijtbuffet en mooie moderne inrichting van het restaurant. Gelegen op korte afstand van de kust. Pluspunt: parkeren in de nabij gelegen parkeergarage.

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met een partner

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel, ruime schone kamer, zeer vriendelijk personeel, flexibel, mogelijkheid tot overdekt parkeren, zeer uitgebreid ontbijt ... enige minpuntje: de Nescafé-koffie, maar da’s een kwestie van smaak.

Verbleef: Oktober, 2017, reisde met vrienden
5 oktober 2017 beoordeeld

De hartelijke, warme ontvangst. Gezellige avond aan de bar, open haard. Het diner was perfect. Het ontbijt met liefde voor detail prima verzorgd! We waren ruim voor de aankomsttijd aanwezig, maar zonder problemen konden we meteen te kamer benutten. Wat opviel was dat de tafels ruim van elkaar gescheiden waren, niet opeen gepropt, dus men had voldoende privacy. Bij veel hotels is dat toch anders... prop d'r maar zoveel mogelijk tafels in, nou dat was in Hogerhuys absoluut niet het geval. Parkeren, geen probleem, men kon in een nabije (5 min. lopen) parkeergarage parkeren met de parkeerkaart van het hotel. Zonder meer aan te bevelen.

Kamertip: De badkamer met ligbad/douche: voor ouderen is het lastig (hoge instap) om de badkuip in te klimmen.
  • Verbleef: Februari, 2017, reisde met een partner
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima hotel. Heeft geen eigen parking, maar je kan je auto tegen betaling in een parkeergarage zetten. Het hotel is kleinschalig heeft niet echt grote kamers, een 2 persoonsbed en buro met wat loopruimte en balkon. Het ziet er allemaal prima en netjes uit. Badkamer is erg klein en als je naar de douche wil moet je via de wc die daar half voor staat. Het bed is erg zacht en schuift bij het minste of geringste uit elkaar. Het hotel heeft ook een eigen restaurant Emma, waar we hebben gedineerd en is s ochtends tevens ontbijt zaal. Ontbijt was prima verzorgd en uitgebreid. Aardig personeel. Leuk verblijf.

Verbleef: Juli, 2017, reisde met een partner
22 mei 2017 beoordeeld

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel
Kleine maar nette kamer met zeer goede bedden
Kamer was op het 4é verdiep in het dak
Terras aan de kleine kant
Flat tv met Nederlandse en Belgische zenders
Mooi restaurant, jammer dat de kaart zeer beperkt is

Kamertip: Geen kamer aan de liftzijde nemen, is s'nachts horig
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden
21 mei 2017 beoordeeld

Alle beoordelingen die ik lees kloppen wel, maar zijn overrated. Net als de 4 sterren van dit hotel. Het is schoon en comfortabel, zeker gastvrij. En dat ontbijt verdient zeker ook compliment. Maar kleine eenvoudige en wat gehorige kamers. Daarmee is prijs/kwaliteit uit balans.

Kamertip: Aan voorzijde. Aircolawaai? Ik heb geen airco gezien.
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
9 mei 2017 beoordeeld

Op slechts een paar minuten lopen van het Noordzeestrand in Noordwijk ligt hotel Hogerhuys. Al bij binnenkomst voel je een prettige ambiance en ook het eerste contact met de receptie was goed. De kamer die wij kregen (nr 45) was helaas erg (te) klein, maar het hotel heeft gelukkig ook ruimere kamers. We waren hier slechts één nacht en niet van plan om op te kamer te blijven dus voor ons was dit geen probleem.
Het ontbijt is werkelijk onovertroffen. Heerlijke koffie, verse jus, prosecco, diverse soorten brood, spek, ei. Alles supervers en van erg goede kwaliteit. Maar ook heerlijke gevulde portobello's, zalmcocktail met garnalen en diverse soorten vlees Ik wil hiervoor dan ook een 11 (een 10 is echt te weinig) geven !!! Ook het diner (niet alle dagen) schijnt erg goed te zijn. Een klein minpuntje is dat er geen afgesloten fietsenstalling is, maar ik heb begrepen dat daaraan wordt gewerkt. Parkeren kan voor een schappelijke prijs in een dichtbij gelegen parkeergarage.
Kortom, wij zijn erg tevreden gasten en komen zeker nog eens terug.

• Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Noordwijk bekeken
op 0,2 km afstand
Alexander Hotel
nr. 7 van 27 in Noordwijk
149 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hogerhuys geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hogerhuys

Adres: Emmaweg 25, 2202 CP Noordwijk, Nederland
Locatie: Nederland > Zuid-Holland > Noordwijk
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 8 van 27 hotels in Noordwijk
Prijsklasse: € 115 - € 127 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hogerhuys 4*
Aantal kamers: 32
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van TripOnline SA, Expedia, Hotels.com en Booking.com, dus je kunt je reserveringen bij Hogerhuys met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?