Beoordeeld op 22 oktober 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, ruime schone kamer, zeer vriendelijk personeel, flexibel, mogelijkheid tot overdekt parkeren, zeer uitgebreid ontbijt ... enige minpuntje: de Nescafé-koffie, maar da’s een kwestie van smaak.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 5 oktober 2017

De hartelijke, warme ontvangst. Gezellige avond aan de bar, open haard. Het diner was perfect. Het ontbijt met liefde voor detail prima verzorgd! We waren ruim voor de aankomsttijd aanwezig, maar zonder problemen konden we meteen te kamer benutten. Wat opviel was dat de tafels ruim van elkaar gescheiden waren, niet opeen gepropt, dus men had voldoende privacy. Bij veel hotels is dat toch anders... prop d'r maar zoveel mogelijk tafels in, nou dat was in Hogerhuys absoluut niet het geval. Parkeren, geen probleem, men kon in een nabije (5 min. lopen) parkeergarage parkeren met de parkeerkaart van het hotel. Zonder meer aan te bevelen.

Kamertip: De badkamer met ligbad/douche: voor ouderen is het lastig (hoge instap) om de badkuip in te klimmen.
Datum van verblijf: februari 2017
Beoordeeld op 28 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel. Heeft geen eigen parking, maar je kan je auto tegen betaling in een parkeergarage zetten. Het hotel is kleinschalig heeft niet echt grote kamers, een 2 persoonsbed en buro met wat loopruimte en balkon. Het ziet er allemaal prima en netjes uit. Badkamer is erg klein en als je naar de douche wil moet je via de wc die daar half voor staat. Het bed is erg zacht en schuift bij het minste of geringste uit elkaar. Het hotel heeft ook een eigen restaurant Emma, waar we hebben gedineerd en is s ochtends tevens ontbijt zaal. Ontbijt was prima verzorgd en uitgebreid. Aardig personeel. Leuk verblijf.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 22 mei 2017

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel
Kleine maar nette kamer met zeer goede bedden
Kamer was op het 4é verdiep in het dak
Terras aan de kleine kant
Flat tv met Nederlandse en Belgische zenders
Mooi restaurant, jammer dat de kaart zeer beperkt is

Kamertip: Geen kamer aan de liftzijde nemen, is s'nachts horig
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 21 mei 2017

Alle beoordelingen die ik lees kloppen wel, maar zijn overrated. Net als de 4 sterren van dit hotel. Het is schoon en comfortabel, zeker gastvrij. En dat ontbijt verdient zeker ook compliment. Maar kleine eenvoudige en wat gehorige kamers. Daarmee is prijs/kwaliteit uit balans.

Kamertip: Aan voorzijde. Aircolawaai? Ik heb geen airco gezien.
Datum van verblijf: mei 2017