22 mei 2017 beoordeeld

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel
Kleine maar nette kamer met zeer goede bedden
Kamer was op het 4é verdiep in het dak
Terras aan de kleine kant
Flat tv met Nederlandse en Belgische zenders
Mooi restaurant, jammer dat de kaart zeer beperkt is

Kamertip: Geen kamer aan de liftzijde nemen, is s'nachts horig
  • Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
21 mei 2017 beoordeeld

Alle beoordelingen die ik lees kloppen wel, maar zijn overrated. Net als de 4 sterren van dit hotel. Het is schoon en comfortabel, zeker gastvrij. En dat ontbijt verdient zeker ook compliment. Maar kleine eenvoudige en wat gehorige kamers. Daarmee is prijs/kwaliteit uit balans.

Kamertip: Aan voorzijde. Aircolawaai? Ik heb geen airco gezien.
  • Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
9 mei 2017 beoordeeld

Op slechts een paar minuten lopen van het Noordzeestrand in Noordwijk ligt hotel Hogerhuys. Al bij binnenkomst voel je een prettige ambiance en ook het eerste contact met de receptie was goed. De kamer die wij kregen (nr 45) was helaas erg (te) klein, maar het hotel heeft gelukkig ook ruimere kamers. We waren hier slechts één nacht en niet van plan om op te kamer te blijven dus voor ons was dit geen probleem.
Het ontbijt is werkelijk onovertroffen. Heerlijke koffie, verse jus, prosecco, diverse soorten brood, spek, ei. Alles supervers en van erg goede kwaliteit. Maar ook heerlijke gevulde portobello's, zalmcocktail met garnalen en diverse soorten vlees Ik wil hiervoor dan ook een 11 (een 10 is echt te weinig) geven !!! Ook het diner (niet alle dagen) schijnt erg goed te zijn. Een klein minpuntje is dat er geen afgesloten fietsenstalling is, maar ik heb begrepen dat daaraan wordt gewerkt. Parkeren kan voor een schappelijke prijs in een dichtbij gelegen parkeergarage.
Kortom, wij zijn erg tevreden gasten en komen zeker nog eens terug.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
3 mei 2017 beoordeeld

Geweldig vernieuwd Restaurant,waar je echt op je gemak zit,geen haastige obers,prachtige gezellige bar.Aardige mensen,prima bediening,en heerlijk gegeten.
Een aanrader in deze prachtige ambiance.En een geweldig menukaart.

Kamertip: We hebben er alleen gedineerd
  • Verbleef: april 2017, reisde met een partner
8 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad. Zeer vriendelijk en gastvrij. Goed verzorgde kamers en een heel prima ontbijt. Auto kan vlakbij in de parkeergarage. Het strand is op loopafstand. Kom hier zeker nog eens terug.

Verbleef: april 2017, reisde met een partner