Leg de laagste prijs van deze websites vast
eDreams
PricelineUS$ 136
FindHotelUS$ 135
Agoda.comUS$ 135
ZenHotels.com
Beoordeeld op 27 maart 2022 via mobiele applicatie

Simpel, basic maar goed.

Kleine kamer, met balkon, dat is fijn, deur lekker open en hondje mocht mee. Het is Hartstikke schoon. Zachte bedden, ivm voeten einde niet geschikt voor lange mensen.. (wij zijn 1.80m en lagen met de voeten tegen t einde aan)
stopcontact naast het bed ontbreekt.. grote onhandige lamp op het nachtkastje.

zou fijn zijn een wat hogere stoel bij de (kap) tafel met spiegel te plaatsen, je zakte zo diep weg dat je jezelf niet meer kon zien.
Föhn aanwezig, stopcontact in de badkamer werkt niet, afvoer loopt niet lekker door dus je staat een beetje in een plas te douchen. Badkamer is wel erg klein, maar voldoet.

Ontbijt is goed, ook basic maar hierdoor geen verspilling en dat vinden we wel een hele dikke +, geen cappuccino, wel koffie en thee natuurlijk, sappies, melk enz

Verwacht geen knusse gezelligheid, receptie is vaak niemand aanwezig en ook is het personeel niet te onderscheiden van de gast.. (kleding) er werd niets verteld over uitchecken, parkeren of faciliteiten zoals bar, restaurant en de prachtige tuin. Wellicht omdat het zo heerlijk zonnig was en iedereen dan naar het strand trekt.

Kamer met de hond op begane grond is een deceptie! Je moet een flinke trap op om de ingang te bereiken van het hotel, daarna zijn de kamers dus op de begane grond. De achter ingang is niet altijd open, maar daar is de trap wel minder hoog en steil.

Prima weekend twee nachtjes maar we komen denk ik niet terug... wij willen toch wat meer reuring om ons heen zoals de boulevard in de avond. Wil
Je rust en gewoon in je hotel eten, dan is het wel een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2022
Beoordeeld op 27 februari 2022 via mobiele applicatie

De foto’s op de website geven een verkeerd beeld. Kamers zijn schoon en leuk ingericht maar basisch en erg klein. Douche en toilet in een ruimte van 1,5 m2 en een wasbak in de kamer met een prullenbakje. Bedden zijn erg klein een twijfelaar voor 2 personen. Romantisch voor een jong stel maar niet voor 50 Plussers. Ontbijt is prima in orde, ziet er keurig uit en keuze genoeg, alleen geen eieren met spek gewoon gekookte eitjes. Koffie uit een ouderwets filterapparaat is wat gedateerd in deze tijd van espressoapparaten.

Kamertip: Noordwijk aan zee is een prachtig oord om te vertoeven, heerlijke beachbars en overal kun je heerlijk eten. Parkeergelegenheid is er best ve
Datum van verblijf: februari 2022
Beoordeeld op 5 oktober 2021 via mobiele applicatie

Fijn hotel. Kamer was niet echt groot maar erg praktisch en gezellig ingericht en super schoon! Wel gehorig als er mensen op de gang lopen.

Heerlijk ontbijt, leuke mensen en echt ideaal gelegen. Parkeren kan wel lastig zijn. Wij komen zeker nog een keer terug.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 4 mei 2021 via mobiele applicatie

3 nachten in een super mooie nette grote familie kamer gelogeerd...schone badkamer met lekkere grote handdoeken, zeep-shampoo-badschuim en föhn aanwezig, heerlijke grote inloop douche, lig bad en 2 wastafels, voor ons gezin met 2 kids (13-14) mega badkamer....
2 persoonsbed en stapelbed (kunnen 3 kids in slapen)
Matrassen en kussens waren prima..
In de Corona tijd na Hotel Zonne...wat een super aardige eigenaresse en zeer behulpzame bediening, niks is te veel...
In onze Familie kamer stond een tafel met stoelen (voor 5) keurig gedekt...ontbijt haal je zelf op, in een mand zit echt alles wat je mag verwachten van een ontbijt, koffie of thee word je gebracht tot aan de deur...
Tijdens ons verblijf moest de horeca sluiten na 18.00...avondeten ? Dat is zeker een aanrader in Hotel Zonne...3 gangen...betaalbaar - lekker - voldoende...op de kamer...in de familie kamer is meer dan voldoende plek....
WIJ komen ZEKER nog een keer terug...
Pareltje van hotel ligt in een mooie villa wijk, echt op loop afstand van het Strand...enne aan de rustige kant van Noordwijk aan Zee

Datum van verblijf: mei 2021
Beoordeeld op 19 oktober 2019

De kamers zijn klein en je moet een aantal trappen op. De bedden zagen er goed uit, maar onderlakers gaan snel los. Bedden staan los van elkaar en schuiven gemakkelijk uit elkaar. Badkamer is klein en kamer was niet perfect schoon. De bar was niet meer open na terugkomst van het theater. Jammer. Ontbijt was simpel maar wel lekker. Verder zijn honden toegestaan, wat ik enorm goor vind. Bij vertrek een kotsende hond in de lobby. Moet niet gekker worden. En men liet dit de eigenaresse zelf opruimen?

Kamertip: Zoek een ander hotel, de prijs is te hoog voor de kwaliteit.
Datum van verblijf: oktober 2019