3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bedienend personeel is heel erg aardig. Goede uitvalsbasis voor wandelingen en fietsen. Leuke tentjes in de buurt ook voor met kinderen. Bed was te zacht en de gordijnen zeer licht doorlatend. Als je hier gevoelig voor bent ben je om 6:00 klaar wakker door het licht. Jammer dat ze er niets aan deden. Dus maar vroeg naar bed gegaan.

Verbleef: mei 2018, reisde alleen
3 oktober 2017 beoordeeld

Kamer niet groot, wel alles aanwezig.
Geen restaurant, dus met slecht weer niets te eten. Wel hebben ze wat eten bereid omdat je eigenlijk niet de deur uit kon, hiervoor werd de hoofdprijs gevraagd. Niet erg netjes zo vonden wij.
Geen aanrader buiten het hoogseizoen. Prijs/kwaliteit zeer slecht.

Kamertip: Kies een ander hotel.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
29 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg gastvrij familiehotel op loopafstand van het strand met een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Een zeer schoon en vriendelijk hotel zonder al teveel luxe maar wel precies alles wat je nodig hebt voor een vakantie in Noordwijk ! Een aanrader dus!

Verbleef: juli 2017, reisde met familie
22 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Charmant hotel op wandelafstand van het strand. Inkleding binnen is gezellig en ook het personeel is erg vriendelijk. De kamer was netjes gepoetst en volgens mij recent opgefrist. Echter wel aan de kleine kant. We hadden twee kleiner hondjes bij en het was moeilijk draaien op de kamer zelf. Mensen met een hondje betalen 12,5€ extra per hond per nacht. Echter mag de hond niet in het restaurant of ontbijt zaal. Wij konden door het goede weer wel buiten op het terras ontbijten. Personeel kwam onmiddellijk bestek/zout, peper en koffie brengen. Ontbijt is erg eenvoudig, misschien iets te voor deze prijs/nacht.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
8 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig hotel. Vriendelijk personeel. Kleine kamer maar heel sfeervol ingericht. Gratis parkeren. Kort bij strand De Branding. Verder woont er tegenover het hotel een bekende voetballer in groot wit huis. Heerlijk ontbijt. Het brood is voortreffelijk.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner