Beoordeeld op 13 augustus 2020 via mobiele applicatie

Mijn man en ik hebben een geweldig verblijf gehad in Villa de Duinen. Service is hier het sleutelwoord. Het jonge team doet er alles aan om het de gast zo goed mogelijk naar de zin te maken. Zelf hebben wij bijvoorbeeld mogen genieten van een privédiner op onze kamer (met balkon). Maar ook in kleine dingen merk je dat men servicegericht is: je koffie vervangen als die is afgekoeld, of het aanbieden van een karaf water als je oververhit van het strand terugkomt. Over de faciliteiten: de kamers zijn modern, ruim en voorzien van airco. Gecombineerd met de jaren '20 look van het gebouw maakt dit het plaatje compleet. We hopen in het najaar/winter weer terug te komen!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 10 augustus 2020 via mobiele applicatie

Voor 3e x gegeten bij Villa de duinen. Voor 3e x top, dus maar een recensie schrijven.
Wijn spijs goed, eten voortreffelijk, menu was zeer goed. Mooie smaken en goede opzet menu.
volgende x weer als we weer in Noordwijk zijn.

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 22 juli 2020 via mobiele applicatie

We hebben heerlijk buiten gezeten! Bediening was even vriendelijk zoals altijd!
We hebben ons laten door de keuze van de chef! We hebben heerlijk gegeten en gaan zeker snel weer een keer terug! Bedankt voor de heerlijke avond

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 16 juni 2020

Wij moesten om 11.00 uur uitchecken. ik vind het niet kunnen. Zo vroeg! Om relax te kunnen ontbijten en je koffer in te pakken is 11.00 uur echt te vroeg. Verder was het aangenaam. Mooie kamers met comfort!

Datum van verblijf: juni 2020
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 21 mei 2020

Goede service.
We werden echt verwend met het heerlijke eten.
De kamer was super gezellig met een heerlijk balkon.
Genoten van het terrasje buiten waar we lekker konden eten en drinken. We hadden niet eens in de gaten dat we in een corona tijd zitten. Dat doen ze goed.

Datum van verblijf: mei 2020