28 mei 2018 beoordeeld

Begin mei een last minute geboekt in dit hotel op loopafstand van de zee en het strand. Gastvrije ontvangst. Mooie kamer met groot balkon met meubilair en in de verte de zee. Lekker bed, prima badkamer. Goede verlichting. Schoon, lekker koel en goede verduisteringsgordijnen. Fijn ook dat er een parkeerplaats is.
Heerlijk ontbijt in het prachtig en sfeervol ingerichte restaurant dat ook de beschikking heeft over een prettig terras. Je kan zien dat iemand(en) met heel veel smaak, oog voor detail en hart voor het mooie gebouw de inrichting ervan heeft verzorgd.
Ook in het restaurant en in de bar zeer attent personeel met een gastvrije attitude.
We hebben helaas geen gebruik gemaakt van het restaurant of van de welnessfaciliteiten. Daar komen we zeker voor terug maar dan langer dan 1 nachtje.

• Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de ontvangst tot vertrek is elk personeelslid wat we tegen komen vriendelijk en groet ons. Van de receptie tot de koks, de bediening en de schoonmakers. Tijdelijks parkeren voor de deur en verder gratis bij azurro wellness. Ze brengen zelfs je auto. Is nog geen 5 minuten lopen. Je kan er zelfs gratis gebruik maken van de wellness en de sportschool daar. Chique plek. Hotel ligt op een rustige plek met uitzocht op Huis ter duin en Alexander hotel en palace hotel. Gastvrij kleinschalig boutiek hotel met 11 kamers. Kamer 3 heeft een bizar grote badkamer met ruim balkon en mooi uitzicht. Kamer is schoon en bed is prima. Douche ook warm en schoon en prima bad. Stevige prijs voor de kamer maar zeker het geld waard. Dus juiste prijs kwaliteit. Heerlijk rustig op de kamer en goed kwalitatief simpel ontbijt. Eten in t restaurant is pure klasse en een aparte vermelding waard. Heerlijk lang weekend en veel voordeel ten opzichte van de massa service bij Huis ter Duin en Hotels van Oranje.

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
14 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met z’n drieën het menu van de chef gegeten!
Het was een vier gangen menu! We hebben heerlijk gegeten en zullen dit zeker aanraden bij vrienden! Bediening was zeer kundig en vriendelijk! We gaan hier snel weer eten

Verbleef: februari 2018, reisde met vrienden
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een geweldig restaurant, vriendelijke bediening zeer mooie gerechten en vriendelijk geprijsd.
Opvallend vonden wij de zeer jonge keukenbrigade (klasse gekookt)
Wij hadden een heerlijke avond!
Dit restaurant durf ik blind aan te bevelen.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
29 januari 2018 beoordeeld

Dit hotel is prachtig gelegen op loopafstand van strand, winkels, wellness centrum en restaurants. Het hotel heeft slechts 11 kamers waardoor er een zeer persoonlijke sfeer hangt. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is zeker een aanrader.

• Verbleef: januari 2018, reisde met een partner